دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه 55 آنلاین

فیلم های لو رفته از مسیح علی نژاد توسط صدا و سیما

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با اکران انیمیشن لوپتو در پردیس سینمایی مهر شاهد این سینما با حضور جمعی از مقامات و دانش آموزان افتتاح شد.

خبرگزاری دانا

صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیما مرکز یزد با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت «بین مدیا» beIN media group به عنوان نماینده انحصاری فیفا در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا برای پخش مسابقات جام‌جهانی، تاکید کرده است که «حق پخش بازی‌های جام‌جهانی برای ایرانیان در انحصار صداوسیما است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز صبح مهران مدیری به همراه ناصر قدیر کاشانی (تهیه کننده و سرمایه گذار ده سال اخیر مدیری) در دادسرای صدر دیده شدند، با پیگیری بعمل آمده مشخص شد شکایت سازمان صدا وسیما علت حضور این دو نفر در مجتمع قضایی صدر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش از این اعلام شده بود که حق پخش بازی‌های جام جهانی 2022 قطر توسط ایران خریداری نشده است که پس از پیگیری‌ها مشخص شد این اتفاق در اوایل آبان رخ داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور مهران رجبی در نقش‌های متفاوت در صداوسیما واکنش طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هاشمی طبا گفت: می گویند چرا دانشجویان دشنام می دهند، توهین را در سطح مدیران کشور باب کردند و مجلس تندروها به جای اینکه بحث و گفت و گو و مجالست علمی کند، به آقای ظریف و روحانی دشنام می دهد. مردم هم از این بزرگان می آموزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگویی گفت: در حال حاضر آقای رئیسی وارث یک سری نابسامانی هستند که عامل یک سری از این مشکلات سیاست خارجی ماست و این نیست که فقط تصمیمات داخلی در آن دخیل باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهران رجبی با حضور در یک هیئت مذهبی درباره دینش به شهدا و وظیفه اش برای ادای این دین گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سینمایی در حاشیه افتتاح پردیس سینمایی مهر شاهد تهران اعلام کرد که اکران فوتبال جام‌جهانی را در سینماها نخواهیم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حقیقت اشاره به دولت های قبلی به صورت غریزی انجام می شود منتها بحث این است که همین دولت آقای رئیسی برای رفع این مشکلات چه برنامه ای دارد. فرض بر اینکه همه گفته های دولت سیزدهم در مورد دولت قبل درست باشد ولی آقای رئیسی برای رفع این مشکلات چه برنامه ای دارد.

خبرگزاری تسنیم

سردبیر خبرگزاری تسنیم گفت: رسانه‌های معاند مانند اینترنشنال سعودی و بی بی سی فارسی قبل از اتفاقات اخیر روی مسئله اربعین سرمایه‌گذاری کرده بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با آغاز بازی‌های جام‌جهانی و در راستای آنچه تحقق سیاست‌های صداوسیما هویت‌محوری و عدالت‌گستری عنوان شده، رادیو جام‌جهانی در ساختمان شهدای رادیو افتتاح شد. رادیو جام‌جهانی به عنوان یک رادیوی فصلی روی موج اف ام و فرکانس 95.5 مگاهرتز رقابت‌های جام‌جهانی 2022 قطر را به طور ویژه‌ای پوشش خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانا

آیت‌الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: امروز رسانه در مدیریت جامعه پیشتاز است و می‌تواند جامعه را در ابعاد مختلف مدیریت کند و چنانچه در کنار مدیریت صحیح اسلامی نباشد مدیریت ناکارآمد و غیر قابل قبول است.