دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: برای خوردن یک صبحانه در هتل های مختلف در شهرهای مختلف باید ورودی های متفاوتی پرداخت کنید. گران ترین ورودی صبحانه متعلق به هتل اسپیناس پلاس با ورودی 408 هزار تومان است اما در شهری مانند بانه این قیمت ها به نسبت تهران ارزان تر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تیرماه سال 97 وقتی رهبری می‌خواهد برای دولت از شجاعت و ابتکار و تلاش مثال بیاورد از تیم ملی فوتبال می‌گوید ولی تیرماه امسال حسن عباسی تیم ملی را لمپن و بی‌خاصیت معرفی می‌کند! مهرماه امسال رهبری جامعه ورزشی را جامعه ای سالم با عناصر مومن و باشرف معرفی میکند ولی از نگاه حسن عباسی اینها افرادی هستند که دنبال شهوت و لذت می‌گردند. حتی همین امروز رهبر انقلاب «امیدسوزی» را شاخص...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهران رجبی در یک برنامه تلویزیونی درباره انتقادها و واکنش‌های اخیر به اظهاراتش در خصوص حوادث اخیر ایران توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با آغاز بازی‌های جام‌جهانی و در راستای تحقق سیاست‌های رسانه ملی (هویت محوری و عدالت‌گستری) رادیو جام‌جهانی در ساختمان شهدای رادیو افتتاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم مستند «دخترکوچ» به کارگردانی روح‌الله اکبری، از تولیدات مرکز ایلام، جایزه بهترین فیلم کوتاه را در سومین دوره «جشنواره فیلم مردم شناسی اوکو اوکراین» کسب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله حسین نوری همدانی گفت: امروز یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیون ارتباط مستقیم با مردم است، باید در کنار مردم بود و به صحبت‌های آن‌ها با تواضع گوش داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دختر عمامه پرانی که به یک روحانی توهین کرده بود بازداشت شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبری مبنی بر اینکه فردوسی‌پور دعوت صداوسیما برای گزارش بازی‌های جام جهانی را رد کرده، تکذیب شد.

وب‌گاه الف

دبیر جنبش کودکان برای کودکان گفت: ابتکارمان این است که با صدای کودکان به‌دنبال احقاق حقوق کودکان قربانی تروریسم و افراطگرایی در عرصه بین‌المللی باشیم تا ضمن تقویت صدای کودکان، پیام مظلومیت آنها را به جهان برسانیم.

خبرگزاری تسنیم

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از ماجرای نخریدنِ حق پخش مسابقات جام‌جهانی که در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود و عدم حضور گزارشگران ایرانی در قطر، روایت متفاوتی را به دست آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهاد فخر بخش تهیه کننده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار فرهاد فخر بخش می‌توان به فعالیت در برنامه لیمو ترش اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بی‌بی‌سی فارسی اخیرا فیلمی منتشر کرده که عده‌ای مقابل خانه یکی از اعضای کومله تجمع کرده و از او حمایت می‌کنند. منبع: روزنامه ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرهاد فخربخش، کارگردان و مجری پیشکسوت با انتشار یک ویدئو انصراف خود را از همکاری با صدا و سیما اعلام کرد

خبرگزاری دانا

عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: این آشوب‌های خلاقانه پیش‌تر در کشورهایی چون لبنان و سوریه اتفاق افتاد اما سرانجام این عملیات‌های روانی چون کف روی آب تاثیر تعیین کننده‌ای برای جمهوری اسلامی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت تمام عیار فرهنگی تبدیل شده، هدف دشمن از ایجاد ناآرامی‌های اخیر در کشورمان را بی‌ثباتی و مشغول‌سازی مسئولان از برنامه‌ریزی برای آینده دانست.

وب‌گاه ورزش سه

نارضایتی ساکنین دهکده هوادارای 8.5 میلیون تومانی در دوحه