دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کارشناسان آینده‌پژوه، براین باورندکه اغتشاشات اخیر به سبب پیروزی‌های ممتدد محور مقاومت، افزایش توان نظامی، کسب رتبه‌های جهانی درتمامی عرصه‌های علم و دانش جمهوری اسلامی ایران، قابل پیش‌بینی بود و بر همین اساس اوضاع کنونی ماحصل توافقات متعدد کشورهای متخاصم وبرنامه‌ریزی درتمامی عرصه‌های نبرد ازجمله جنگ رسانه‌ای است.

وب‌گاه الف

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با استقبال از برنامه دولت برای حمایت از کسب و کارهای مجازی گفت: بسته حمایتی وزارت ارتباطات شامل حمایت‌های مالی و تسهیلات بانکی و همچنین معافیت‌های مالیاتی است و مجلس نیز می تواند در این مسیر از منظر حقوقی و تقنینی به دولت و کسب و کارهای مجازی کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده سبزوار می‌گوید: شهر ما یعنی سبزوار یک شهر مذهبی است. برخی آقایان دانشجو قصد داشتند به تبعیت از دانشجویان دانشگاه شریف، روی به مختلط شدن سلف بیاورند که خانم‌ها مقاومت جدی کردند و به آن‌ها گفتند «هیز تویی، هرز تویی زن آزاده منم.»

خبرگزاری تسنیم

چرا شبه رسانه ایران اینترنشنال سعودی تروریست است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بسته حمایتی وزارت ارتباطات شامل حمایت‌های مالی و تسهیلات بانکی و همچنین معافیت‌های مالیاتی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای فرهنگ عمومی با اشاره به اینکه سازمان یونیسف موظف است که از حقوق کودکان در جهان حمایت کند، گفت: این سازمان رسانه‌هایی مثل بی بی سی، رسانه سعودی و مجموعه شبکه‌های اجتماعی متا را مورد پیگرد بین‌المللی قرار دهند و به دلیل نشر خشونت و انتشار پرخاشگری اعلام جرم کند.

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: تمام تلاش همکاران و دغدغه‌مندانی که در سایر دستگاه‌ها در زمینه خطر پیری جمعیت فعال هستند با چند برنامه صدا و سیما دچار لطمه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

با نگاهی به ترکیبِ سریال‌های آماده پخش و حتی بلاتکلیف‌های رسانه ملی می‌توان نویدِ اتفاقات خوبی را برای فصل زمستان، نوروز و رمضان و سالِ 1402 در قابِ شبکه‌های تلویزیونی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قرار بود محمدرضا احمدی برای گزارش بازی مقابل انگلیس، راهی قطر شود ولی در لحظه آخر تصمیم مدیران صدا و سیما تغییر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرور ادبیات رسانه‌ای و ملی نشانگر این است که گفتمان «انقباض جمعیت» به «انبساط جمعیت» مبدل شده و موضوع «چرائی» به «چگونگی اجرا شدن» مصوبات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تغییر یافته است. در همین خصوص، برای کاراسازی قانون و همچنین هم‌راستا شدن مواد مرتبط برنامه هفتم توسعه با سند جوانی جمعیت، موسسه تحقیقات جمعیت کشور، در نظر دارد سلسله نشست‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

داوود عابدی مجری توانمند ورزشی در شبکه خبر و همسر المیرا شریفی مقدم در یک پست اینستاگرامی از تلویزیون خداحافظی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: چند روز قبل ساترا شرایط پخش مسابقات جام‌جهانی از پلتفرم‌های دارای مجوز را اعلام کرد؛ خبری که گویای در اختیار قرار دادن قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌های سه و ورزش به این پلتفرم‌ها و البته تعیین بایدهایی از پیش تعیین‌شده بود که بسیاری از صاحبان پخش کننده در فضای مجازی را از تولید ویژه برنامه ای برای جام جهانی منصرف می کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو نشست تخصصی "شورای عالی انجمن ملی فیلم دانشجویی ققنوس" سازمان بسیج دانشجویی با حضور مسئولان و سینماگران کشور، در محل سازمان برگزار شد. مهدی پور معاون فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی کشور در ابتدای این نشست، گفت: پیشتر جنس فتنه‌ها در کشور اقتصادی و سیاسی بوده؛ اما جنس فتنه اخیر رسانه ای، اجتماعی و در حوزه زنان بوده است؛ لذا کنشگری در این حوزه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر شاخص انقلاب را در لابلای سخنان رهبری دنبال کنیم و اگر حسن عباسی خود را چهره‌ای انقلابی قلمداد می‌کند؛ چه سنخیتی میان نظرات رهبری و حسن عباسی وجود دارد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای بررسی علل اعتراضات و بروز خشم و شکاف اجتماعی نیاز نیست همیشه به دنبال نظریه های سراسر سیاسی بگردیم. کافی است همین ماشین های تولید خشم را رصد کنیم تا ببینیم چطور می توانند با یک جمله و اظهارنظر نسنجیده بنزینی بر آتش و خشم اعتراضات باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه B جام جهانی 2022 قطر با حضور ایران، انگلیس، آمریکا و ولز تبدیل به آوردگاهی سیاسی شده است.