دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر شاخص انقلاب را در لابلای سخنان رهبری دنبال کنیم و اگر حسن عباسی خود را چهره‌ای انقلابی قلمداد می‌کند؛ چه سنخیتی میان نظرات رهبری و حسن عباسی وجود دارد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای بررسی علل اعتراضات و بروز خشم و شکاف اجتماعی نیاز نیست همیشه به دنبال نظریه های سراسر سیاسی بگردیم. کافی است همین ماشین های تولید خشم را رصد کنیم تا ببینیم چطور می توانند با یک جمله و اظهارنظر نسنجیده بنزینی بر آتش و خشم اعتراضات باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه B جام جهانی 2022 قطر با حضور ایران، انگلیس، آمریکا و ولز تبدیل به آوردگاهی سیاسی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهران رجبی که برنامه خودمونی را به‌عنوان مجری روی آنتن دارد، گفت: من جانشینی مدیری را تکذیب کردم، چون برنامه‌ای که با لوگو و اسم خودش ساخته می‌شود، هیچ ربطی به برنامه قبلی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهران رجبی گفت: ممکن است عده‌ای خودمونی را مترادف دورهمی بدانند، اما اگر این طور باشد که اصلا هیچ برنامه‌ای ساخته نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اعتماد» از زنجیره مراسمات خاکسپاری مرتبط با رخدادهای اخیر گزارش می‌دهد

وب‌گاه ورزش سه

هر تیم در طول رقابت های جام جهانی 2022، گوینده منحصر به فرد خود را خواهد داشت که در نوع خود بسیار جالب توجه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح ما از اتهامات سنگین فعال سیاسی تندرو اصولگرا علیه مادر کیان پیرفلک خبر داد.

خبرگزاری دانا

اعضای جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارند از برتری نسبی‌شان در این مجلس برای تحقیقات در خصوص پرونده فساد پسر رئیس‌جمهور آمریکا استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پنج بازیکن تیم ملی این روزها ارتباط نزدیکی باهم دارند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تاسیس مدارس غیردولتی گام موثری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه دفتر اقتصادی اجتماعی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها، روز چهارشنبه 25 آبان 1401، با سخنرانی حمیدرضا جلایی پور، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران تحت عنوان «تفسیر و تبیین خیزش اعتراضی دو ماه اخیر» برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: مادر کیان هم سر مزار او نمایش سیاسی اجرا می‌کند و با ریتمی ناموزون لالایی سرشار از ناسزا می‌خواند و حاضران دست می‌زنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد مسجد جامعی در یادداشتی نوشت، سیستان و بلوچستان، خاستگاه پهلوان ملی ایران نیز هست. بزرگ بزرگان، پهلوان پهلوانان، رستم دستان که شاهنامه فردوسی که از ستونهای استوار زبان و ادب فارسی است و عجم بدان زنده گشته، با این خطه ایران درهم تنیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عصر امروز قطار از ریل خط پنج مترو در انتهای محدوده 45 متری گلشهر کرج خارج شد اما هیچ مصدومیتی درپی آن گزارش نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین صحبت‌های پدر کیان پس از عمل جراحی و روایت مجروحان و نیروهای پلیس از چهارشنبه سیاه ایذه را ببینید و بشنوید.