دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قرار بود سه گزارشگر انتخاب شده صدا و سیما برای بازی‌های ایران به قطر سفر کنند اما حالا هیچکدام از گزارشگران راهی قطر نخواهند شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

قرار بود 3 گزارشگر مطرح صداوسیما بازی‌های تیم‌ملی را در قطر گزارش کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخباری مبنی بر اجرای برنامه دورهمی توسط مهران رجبی منتشر شده است که این بازیگر و مجری، در مصاحبه‌ای درباره آن توضیحاتی ارائه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر گروه منطق فهم دین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بیان کرد: برگزاری هفته کتاب بدون شک در افزایش فرهنگ کتابخوانی کشور اثرگذار است، اما هر قدر سطح برنامه‌ها بالاتر باشد و در فضا‌های مختلف توسعه پیدا کند، به مراتب اثرگذاری بیشتری دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بی‌بی‌سی فارسی از همان ابتدا که تاسیسش با اغتشاشات سال 88 گره خورد مشخص بود که سیری تنزلی را طی خواهد کرد. تلویزیونی که در روزهای آغازین می‌خواست ادای رسانه‌های مستقل را درآورد اما خیلی زود دستش رو شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تاسیس مدارس غیردولتی گام موثری است؛ باید در آموزش و پرورش به سمت تاسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم و حوزه علمیه خود بنیان گذار مدارس غیردولتی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه گزارشگر انتخاب شده برای بازی‌های ایران به قطر سفر نمی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

قرار بود محمدرضا احمدی برای بازی مقابل انگلیس، پیمان یوسفی برای دیدار مقابل ولز و جواد خیابانی برای دیدار مقابل آمریکا راهی قطر شوند ولی در لحظه آخر تصمیم مدیران صدا و سیما تغییر کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عبدالله ایزدپناه نماینده ایذه در مجلس گفت: من با خانواده پیرفلک دیداری نداشتم، فرماندار و معاون سیاسی استاندار به آنجا رفته‌اند. مادر شهید هم صدایش ضبط شده و کلیپ پر کرده است که پیجم در اختیار خودم نیست دیگران شیطنت کرده‌اند. مادر شهید گفته است من فرزندم را شهید می‌دانم و در کنار نظام هستم اگر حرفی هم زده‌ام بر اثر عصبانیت بوده است، لذا دیداری دوستان با ایشان داشتند اما...

وب‌گاه عصر ایران

همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تاسیس مدارس غیردولتی گام موثری است؛ باید در آموزش و پرورش به سمت تاسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم و حوزه علمیه خود بنیان گذار مدارس غیردولتی باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نبود آگاهی و بی‌توجهی شهروندان به نکات ایمنی و امنیتی در بروز جرایم در فضا‌های جرم‌خیز بسیار تأثیرگذار بوده و فرصت فعالیت راحت و آسوده را برای افراد سودجو بخوبی فراهم می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده پیشین ایذه می‌گوید: همان کسانی که به خودرو تیراندازی کردند همان افراد کیان و پدرش را به هلال‌احمر منتقل کردند.

وب‌گاه عصر ایران

از جمله این شایعات اجرای برنامه دورهمی توسط مهران رجبی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وقتی صحبت از ویلاهای لوکس و لاکچری می شود منظور ما یک ویلا یا ساختمان مسکونی معمولی نیست بلکه صحبت از نشان دادن سبک زندگی و تیپ شخصیتی ساکنین آن با بهترین امکانات و ویژگی هاست. یکی از مزایای طراحی ویلا این است که از همان ابتدا می توانید هر ویژگی و امکاناتی که مایل بودید در نظر بگیرید از مرحله انتخاب جای مناسب برای زندگی تا کلیه امکانات و نوع محوطه سازی و نماکاری و غیره. اما برای طراحی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد محمودزاده در چهاردهمین نشست هم اندیشی سالانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: در ارتباط پیوسته معلم با دانش آموز باید به همه مسائل پرداخته شود، تربیت باید در کلاس درس و با برنامه اتفاق بیفتد و به این امر باید به صورت جدی پرداخته شود. وی افزود: در صورت توجه به نیروی انسانی بسیاری از مشکلات ساده‌تر حل میشود، زیرا اصلیترین عامل...