دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عصر ایران

عصر امروز قطار از ریل خط پنج مترو در انتهای محدوده 45 متری گلشهر کرج خارج شد اما هیچ مصدومیتی درپی آن گزارش نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود برای پاسخگویی به مقام قضایی، به دادستانی احضار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (شنبه) در دیدار صدها نفر از مردم اصفهان فرمودند: در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه رؤسای جمهور آمریکا در این خط مقدم با جمهوری اسلامی جنگیدند. حالا کجا هستند بعضی ها نابود شدند تلف شدند از بین رفتند و بعضی‌ها در زباله دان تاریخ افتاده‌اند هر چند زنده باشند. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

وب‌گاه 55 آنلاین

سبحانی گفت که در مورد شرایط داخلی و خارجی کشور، راه‌حل‌هایی که در این مدت سیدمحمد خاتمی و جبهه‌ی اصلاحات ارائه داده‌اند را منطقی و بهتر می‌داند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: آیا نباید هیچ کسی از برنامه‌سازان و یا طراحان سوال برنامه از خود بپرسد چنین سوالی در این زمان جایی از اعراب دارد؟ حال بعد از گذشت دو روز از این قضیه، کسی به اشتباه بودن چنین کاری اعتراف کرده است؟ کسی هست که مسولیت این خطا را بپذیرد و معذرت خواهی بکند؟ یا خیر چون از جایگاه و ساعت آنتنی که دارند چنان خیالشان جمع است اصلا نیازی به این کارها نمی‌بینند؟

خبرگزاری تسنیم

شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با ارسال نامه‌ای به رئیس رسانه ملی از عوامل سریال آقای قاضی قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون، با ساخت برنامه‌های که نامش را طنز گذاشته بیش از آن که تلاش کند تا مخاطب را اقناع و با خود همسو کند او را به مرز خشونت کشانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صداوسیما در شرایطی بود که به دلیل نداشتن ایده‌ای تازه برای ساخت برنامه، در حال از دست دادن مخاطبانش بود و برای آنکه این خلا را از بین ببرد دست به ساخت برنامه‌هایی زد که کشورهای دیگر مشابه آن‌ها را سالیان قبل ساخته بودند.

وب‌گاه ورزش سه

جوردن هندرسون، هافبک تیم ملی انگلیس، امیدوار است که این تیم بتواند از تیم زنان انگلیس برای قهرمانی در جام جهانی 2022 الهام بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیات مدیره انجمن آشوریان تهران با بیان این که چون معتقد است «در هیچ چارچوبی نباید اقدام کرد جز در چارچوب قانون» می‌گوید که «به خاطر این دیدگاهم آمریکا منِ نماینده جامعه آشوریان را تروریست می‌داند و به بنده ویزا نمی‌دهد.» او همچنین بیان می‌کند که «برخی هم‌کیشان مسیحیم هستم که شاید تعداد بیشتری از آنان در خارج از ایران اقدام به تحریک جوانان می‌کنند.»

وب‌گاه عصر ایران

می‌شد جلوی اعتراضات یا بهتر بگویم اغتشاشاتی که در این مدت در شهرهای مختلف افتاد را گرفت مشروط به آن که به درستی تصمیم‌گیری و رفتار می‌شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان تبریز تاکید کرد: زمانی که مرحومه، از پژو 206 فرد مذکور پیاده می‌شود، هم نگهبان او را مشاهده کرده است و هم دوربین مدار بسته برج شهران تصاویر را ضبط کرده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس سند تحول بنیادین هدف، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است که این تربیت مستلزم همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین از حذف فیلم سخنان نماینده پیشین ایذه در برنامه تلویزیونی از خروجی صداوسیما خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کشتن بیرحمانه حافظان امنیت یا افراد دارای چهره مذهبی، با چاقو و قمه، پنجه بوکس یا اسلحه، تکه تکه کردن و حتی سوزاندن افراد این سؤال را به ذهن می‌آورد که منشأ این حد از خشونت و توحش کجاست؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس سند تحول بنیادین هدف، تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است که این تربیت مستلزم همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها است.