دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرآنلاین در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواست تا نظرشان درباره مجری شدن مهران رجبی و سیدبشیر حسینی را بگویند، گروهی از مردم بسیار از اجرای این دو هنرمند استقبال کردند و گروهی از مردم نیز اجرای آن‌ها را بدون جذابیت دانستند.

وب‌گاه ورزش سه

هشتمین دوره رقابت های جام جهانی به میزبانی انگلیسی‌ها برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به تحریم صداوسیما و پرس تی وی واکنش نشان داده است.

خبرگزاری تسنیم

بی بی سی اعلام کرد که خبرنگارانش در قطر برای پوشش جام جهانی 2022 حضور نخواهند یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صدا و سیما نوشت: بعد از پروژه نخ‌نمای کشته‌سازی رسانه‌های ضدانقلاب حالا شاهدان، از جزئیات فوت آیلار حقی، دختر جوان تبریزی می‌گویند که 2 روز قبل بر اثر سقوط به داخل گودال مربوط به گودبرداری یک ساختمان نیمه تمام در نزدیکی برج شهران، جان خود را از دست داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: توئیتر در پیامی غیرمنتظره به کارکنان خود اعلام کرد دفاتر مرکزی و دیگر دفاتر این شرکت تا روز دوشنبه به روی کارکنان بسته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های غربی از اقدام غیرمنتظره توئیتر در بستن ساختمان مرکزی و دیگر دفاتر خود به روی کارکنان و کارمندان خود خبر داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های غربی از اقدام غیرمنتظره توئیتر در بستن ساختمان مرکزی و دیگر دفاتر خود به روی کارکنان و کارمندان خود خبر داده‌اند. پایگاه خبری بی بی سی گزارش داد، توئیتر در پیامی به کارکنان خود اعلام کرده است که در‌های این شرکت بسته شده و این دستور از همین لحظه اجرایی خواهد شد. بی بی سی میگوید، در پیامی که ما نیز آن را مشاهده کردیم این به کارکنان...

خبرگزاری دانا

ویدیوی دوربین مدار بسته برج شهران تبریز از ورود ایلار حقی در حالت نا متعادل از مصرف اقلام غیر مجاز به محوطه برج و سقوط در گودال را نشان می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی، شهادت جمعی از هموطنان به ویژه دانش‌آموزان را در حادثه تروریستی ایذه تسلیت گفت.

خبرگزاری دانا

پدر آیلار حقی گفت: دخترم فوت شده و قانون در این رابطه تصمیم میگیرد کسی حق سو استفاده از این موضوع را ندارد

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه تجویز و مصرف آنتی بیوتیک ها تبدیل به یک چالش شده است، گفت: تجویز آنتی‌بیوتیک برای درمان آنفلوانزا صحیح نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: بازگذاشتن دست و دهان شبکه‌ها و رسانه‌های تروریستی برای شرارت آفرینی علیه ملت ایران و تحریم صداوسیما و پرس. تی. وی به منظور ممانعت از رسیدن رأی و نظر ایران به جهانیان، استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) 27 آبان ماه در توئیتی تحریم صداوسیما و پرس. تی. وی را استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران خواند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گفت: دولت برای پوشش هزینه‌های خود استقراض نمی‌کند.