دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری تسنیم

شبکه جهانی سحر با حضور مسئولین صدا و سیما، گویندگان و برنامه‌سازان معاونت برون‌مرزی، بیست و ششمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت.

خبرگزاری مهر

سیاوش صلواتیان دبیر بیستمین جشنواره کتاب و رسانه گفت: 900 اثر به جشنواره ایده پردازی تولید محتوای رسانه ای رسید و برگزیدگان از میان آن ها انتخاب شدند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی معاونت صدا از راه‌اندازی رادیو جام‌جهانی خبر داد که همه بازی‌ها را به همراه حواشی و اتفاقاتش روی آنتن خواهد برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: 23 سازمان در کاهش آلودگی هوای تهران مسئولیت دارند که یکی از آن‌ها شهرداری تهران است، اما همیشه مقصر اصلی درباره آلودگی هوا اعلام می‌شود؛ در حالیکه مقصر اصلی آلودگی هوا وزارت صنعت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمله تند مجری صداوسیما به نخست وزیر کانادا روی آنتن زنده با ادبیات خاص را مشاهده کنید. منبع: خبرفوری

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده فراجا گفت: براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت فرد جلب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی مجمع خیرین مسجد ساز کشور از تولید مستند "خیرین مسجدساز" خبر داد.

وب‌گاه الف

فرمانده فراجا با بیان اینکه «خط رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر این است که با پروژه‌هایی نظیر کشته‌سازی و انباشت خبر و همچنین بزرگ‌نمایی خطاهای ماموران هزینه‌هایی را به پلیس تحمیل کند.»، گفت: «براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت فرد جلب می‌شود.»

وب‌گاه 55 آنلاین

سردار اشتری با بیان اینکه براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت جلب شود،

خبرگزاری تسنیم

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: امنیت و آرامش مردم برای ما بسیار مهم است و نمی‌گذاریم مردم دچار مشکلات امنیتی شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از شبکه خبری بی بی سی نوشت: افزایش بالای میزان نزدیک‌بینی در کودکان، والدین و پزشکان را در سراسر دنیا نگران کرده و آنها را به این فکر انداخته که چگونه می‌توانیم این روند را معکوس کنیم؟... به نظر می‌رسد ماندن در خانه به وخامت این مشکل کمک کرده و شاید دلیل آن تفاوت نور داخل خانه با نور طبیعی باشد. کارشناسان در سنگاپور هم که یکی از طولانی‌ترین تحقیقات در زمینه نزدیک‌بینی در...

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی گفت: خط رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر این است که با پروژه‌هایی نظیر کشته سازی و انباشت خبر و همچنین بزرگ نمایی خطاهای مأموران هزینه‌هایی را به پلیس تحمیل کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسین اشتری گفت: براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت فرد جلب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده فراجا گفت: براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت فرد جلب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جبلی گفت: به عنوان رسانه ملی باید با تدابیر بهتر و اقدامات مناسب‌تر بتوانیم برنامه ریزی دقیق‌تری برای استفاده بهتر و صیانت از چهره‌هایی که محبوب مردم هستند انجام دهیم تا بتوانند در خدمت سرگرمی سالم مردم باشند.