دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از شبکه خبری بی بی سی نوشت: افزایش بالای میزان نزدیک‌بینی در کودکان، والدین و پزشکان را در سراسر دنیا نگران کرده و آنها را به این فکر انداخته که چگونه می‌توانیم این روند را معکوس کنیم؟... به نظر می‌رسد ماندن در خانه به وخامت این مشکل کمک کرده و شاید دلیل آن تفاوت نور داخل خانه با نور طبیعی باشد. کارشناسان در سنگاپور هم که یکی از طولانی‌ترین تحقیقات در زمینه نزدیک‌بینی در...

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی گفت: خط رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر این است که با پروژه‌هایی نظیر کشته سازی و انباشت خبر و همچنین بزرگ نمایی خطاهای مأموران هزینه‌هایی را به پلیس تحمیل کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسین اشتری گفت: براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت فرد جلب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده فراجا گفت: براساس دستورالعملی که ابلاغ کرده‌ایم اگر حین اجرای ماموریت قانونی به فرد یا افرادی خسارتی وارد شد با پیگیری جبران خسارت کرده و رضایت فرد جلب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جبلی گفت: به عنوان رسانه ملی باید با تدابیر بهتر و اقدامات مناسب‌تر بتوانیم برنامه ریزی دقیق‌تری برای استفاده بهتر و صیانت از چهره‌هایی که محبوب مردم هستند انجام دهیم تا بتوانند در خدمت سرگرمی سالم مردم باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود متن احساسی برای علی دایی منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان صدا و سیما درباره حواشی برخی چهره‌های سیما توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

براساس پیگیری انجام شده از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، اعلام شد که سریال «شبکه مخفی‌زنان» توقیف نشده است و دلیل وقفه‌ای که در انتشار این مجموعه اتفاق افتاده، عدم ارائه به موقع قسمت‌های این مجموعه برای بررسی به ساترا بوده است.

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم مراغه در مجلس یازدهم با انتقاد از تبعیض و بی عدالتی در پرداخت حقوق ها گفت: نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در تامین حداقل های زندگی خود عاجز هستند که لازم است اقدامی درخصوص رفع این مشکل انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس صدا و سیما گفت: شبکه پرس‌تی‌وی با وجود اینکه رقبای بسیار قدرتمندش از پشتیبانی بسیاری برخوردار است و در یک عرصه نابرابر رقابت می‌کند، با این وضعیت حضور حداقلیش را به لحاظ امکاناتی نمی‌توانند تحمل کنند.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان صداوسیما گفت: شبکه‌های مختلف با نیروهای تازه‌نفس برنامه‌های جدیدی را روی آنتن می‌برند و با توجه به نیاز مخاطب و ضرورت‌های برنامه‌سازی در حال تغییر و طراحی الگوهای جدید هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باهنر گفت: بنده معتقدم حتما صدا و سیما هم در این قضیه (فوت مرحومه مهسا امینی و اعتراضات) ده ها برابر رئیس جمهور امکانات و حوزه نفوذ دارد و می تواند گفتمان ایجاد کند، یا تریبون ائمه جمعه؛ ما در هر جمعه تا 400 تریبون داریم البته من نمی گویم همه مردم به نماز جمعه می روند، به طور قطع درصدی می روند، ولی همان‌ها خیلی تاثیرگذار خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آن امواجی که بر روی آن سوار شده اند، بر اساس همین نارسایی ها که باید حل شود شکل گرفته است. البته این‌ها مجزا از هم نمی‌توانند باشند. در مورد امنیت کشور نیز همین طور است، رئیس امنیت کشور، رئیس فرهنگ و رئیس اقتصاد همگی باید در یک منظومه کاری قرار بگیرند. مجموعه این‌ها یعنی نظام فرهنگی، نظام رفاهی، نظام دیپلماسی و نظام امنیتی مان باید با هم یک منظومه منسجم کاری را تشکیل بدهند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وقتی فردی مثل مصطفی تاج زاده، هر چند با تلخ گویی ولی مصلحانه، واقعیت ها را - ولو با لغزش و خطا - می گفت ولی به جای این که او و مثال او را به گفت و گوی عمیق تر دعوت کنید تا به فهم مشترک نزدیک شوید، راهی زندانش کردید، معلوم بود که روزی به شیوه ای تلخ تر و پرهزینه تر با واقعیت ها آشنا خواهید شد.