چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

«یک اشکال در مسیر دانشمند ما این است که متاسفانه نیامدند علم دینی را دقیق بررسی کنند و بگویند منظورمان از علم دینی چیست؟ برخی خیال کردند همان علوم تجربی را می‌گوییم.»

خبرگزاری مهر

دختران و زنان نیازمند به کمک‌های فوری اجتماعی از طریق اورژانس اجتماعی، به صورت خود معرف و یا با راهنمایی ارگان‌های دیگر مانند کلانتری و دادگاه‌ها در مراکز مداخله در بحران پذیرش می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ارائه بیش از 74 هزار و 85 خدمت پاراکلینیکی در این بیمارستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بخش توانبخشی کودکان بیمارستان نورافشار سالانه به بیش از 150 کودک خدمات متنوع توانبخشی ارائه می دهد،

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نازنین پیرکاری به سمت سرپرست مؤسسه تصویر شهر منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه خانم ها از نگاه همسرشان به خانم های دیگر ناراحت می شوند و دوست دارند که همسرشان تمام توجه خود را برای ایشان بگذارد، اما چشم چرانی آقایان علت های خاصی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا تاکنون با افرادی که بسیار و بیش‌از اندازه حساسند روبه‌رو شده‌اید؟ چگونه متوجه حساسیت زیاد آن‌ها شدید؟ شاید هم خودتان این‌گونه باشید. فکر می‌کنید این افراد چه ویژگی‌هایی دارند و در زندگی و در تعاملات و ارتباطاشان با دیگران دچار چه مشکلاتی می‌شوند؟

خبرگزاری مهر

مجله علمی «ترانسندنت فیلوسوفی» 2022، شامل پنج مقاله و دو بررسی کتاب از بریتانیا، آمریکا و ایران به زبان انگلیسی در لندن به سردبیری سید سلمان صفوی توسط آکادمی مطالعات ایرانی لندن منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

نسخه صوتی کتاب "تربیت کودک" از آثار آیت الله علی صفایی حائری به بازار نشر آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: مباحث این کتاب به صورت کارگاهی برای مدیران اجرایی و سیاسی کشور می‌تواند در تربیت و آموزش نخبگان سیاسی مفید باشد. بنابراین یکی از فواید و اهداف این کتاب می‌تواند آموزش مدیران اجرایی و سیاسی به منزله آینده سازان ایران باشد.

خبرگزاری تسنیم

راضیه تجار گفت: اقبال ناشران ما به مجموعه داستان کم شده است و بیشتر رمان برای انتشار می‌خواهند. ناشران به دنبال سود پولشان هستند و دغدغه فرهنگی هم ندارند تاجایی که تعدد رمان‌های زرد بلای جان فرهنگ کشورمان شده است.

خبرگزاری دانا

استفاده گسترده از اینترنت جوامع را به جوامع دیجیتال تبدیل کرده است. در جامعه دیجیتال و ماهیت دائما در حال تغییر فناوری ها سواد نیز ماهیتی سیال و در حال تغییر پیدا کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نامزدهای بخش آوینی و مشاوران و داوران شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت معرفی شدند.