چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه 55 آنلاین

حسینعلی اصلانی: روزانه یک هزار جنین در کشور سقط می‌شود. 20 برابر تلفات سوانح رانندگی در کشور سقط جنین انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در کتاب‌های تحلیلی آمده که ذات اخبار سرد است و مغز انسان را سرد می‌کند و ساختار روان را تغییر می‌دهد چراکه آدم آن چیزی است که می‌بیند، به آن توجه می‌کند و آن را می‌پذیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک استاد دانشگاه گفت: زمانی که انسان اطلاعات منفی را می‌شنود به سرعت آن‌ها را جذب می‌کند، اما برای جذب اطلاعات مثبت 12 ثانیه زمان لازم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: وظیفه همه کشورهاست که در برابررویه‌هایی که تجسم عینی رخنه فساد در سازمان‌های بین‌المللی است، بایستند.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بر مبنای برخی مطالعات انجام شده، زنان به دلیل روحیات صلح پذیرتر در هر منصبی که حضور دارند، آن دستگاه و نظام اداری با فساد کمتری مواجه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

باور کردنی نیست اما هستند کسانی که فکر می‌کنند زمین تخت است و شبیه دیسکی است که توسط دیواری یخی احاطه شده!

وب‌گاه 55 آنلاین

باور کردنی نیست اما هستند کسانی که فکر می‌کنند زمین تخت است و شبیه دیسکی است که توسط دیواری یخی احاطه شده!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «خانه‌ی من کجاست؟» به قلم ریحانه جعفری برای گروه سنی بالاتر از 7 سال از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

فال ابجد 22 آذر 1401 را د 55 آنلاین بخوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه تجارب حاصل از سال‌ها تلاش در زمینه مبارزه با فساد در سطح بین‌المللی و ملی نشانگر آن است که فساد، زنان و مردان را به طرز متفاوتی متأثر می‌کند، گفت: بنابراین اتخاذ دیدگاه جنسیتی نسبت به مقوله فساد، لازم و اجتناب‌ناپذیر است.

وب‌گاه ورزش سه

اولیور کان، مدیر عامل بایرن مونیخ، ابتلایش به افسردگی را تایید کرد و در یک مصاحبه درباره سالها درگیری‌اش با این بیماری صحبت کرد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز سپاه شیوه مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌ها را می‌داند، گفت: علمی که سپاه به وسیله آن اقدامات خود را صورت می‌دهد الزاما دانش‌های رایج موجود در کتب نیست بلکه بخش مهمی از آن دانشی است که سپاه تولید می‌کند و در میدان مجاهدت به دست آمده است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز سپاه شیوه مقابله با دشمن در تمامی عرصه‌ها را می‌داند، گفت: در مقطع کنونی تمام دشمنان به میدان آمده‌اند تا انقلاب اسلامی را شکست دهند اما به رغم برخورداری از تمامی ابزارها برابر ما کاری از پیش نخواهند برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رفع دردهای جسمانی نیازمند حذف دردهای روانی است، چرا که افکار تکراری ناخوشایند باعث تحریک واکنش تهاجمی یا واکنش «ستیز یا گریز» می‌شود.