چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک منتقد سینما گفت: فیلم «جهان با من برقص» جزو معدود فیلم‌هایی بود که با دیدنش لذت بردم. معلوم است که روی فیلمنامه به صورت دقیق کار شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از ابتدای امسال تا 28 آبان 1401 از تعداد 454 هزار و 729 درخواست صدور مجوز به درگاه ملی مجوزهای کشور، 132 هزار و 81 مجوز صادر شده است. همچنین 117 هزار و 385 مجوز رد شده، 18 هزار و 626 نفر از درخواست خود انصراف داده‌اند و 152 هزار و 117 درخواست با تأخیر از سوی دستگاه‌های صادرکننده مواجه شده‌اند. وزارت بهداشت، وزارت ارشاد و معاونت علمی ریاست جمهوری...

خبرگزاری مهر

وزارت اقتصاد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا روز 28 آبان ماه در کل 135 هزار و 81 مجوز کسب و کار توسط درگاه ملی مجوزها به صورت آنلاین صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت علمی ریاست جمهوری در سال 1401 هیچ مجوز کسب و کاری را از طریق درگاه ملی مجوزها، صادر نکرده‌اند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

«کهکشان نیستی»، «ایران بین دو انقلاب» و «مغازه خودکشی» عناوینی بودند که در گفتگو با خبرنگاران و کارکنان گروه رسانه‌ای مهر برای معرفی کتاب‌های در دست مطالعه‌شان، بیشترین تکرار را داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مادربزرگم می‌گفت: «دنیا از نگفتن خرابه مادر جان. یاد بگیر حرف بزنی. احساست رو، عقیده و نظرت رو بگی. اگه لازمه که هشدار بدی، به‌موقع این کار رو بکنی. اگه لازمه عشقت رو نشون بدی، به‌موقع نشون بدی. اگه لازمه گله‌کنی، راه دل آدما رو پیداکنی و یه جوری که دردشون نیاد، انتقاد کنی. دیگران که نمی‌دونن توی دل آدم چی می‌گذره!»

وب‌گاه 55 آنلاین

فکر نمیکردم تا این حد با برادر شوهرم صمیمی شوم. برادر شوهرم حرکاتی نشان داد که من فهمیدم او عاشق من است و حتی بعد از مدتی با او رابطه جنسی داشتم. اما بعد از مدتی کار به جاهای باریک کشید...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: یک روانشناس بالینی با اشاره به اینکه در برخی از موارد نشانه های افسردگی بعد از زایمان خطرناک است، گفت: اگر نشانه‌های افسردگی بیش از دو هفته طول کشید، حتما نزد پزشک بروید

خبرگزاری مهر

کتاب کودک «قهرمان به شکل خودم» به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت توسط انتشارات راه یار منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شامپانزه‌ای وحشی مشاهده شده است که یک شی را به مادرش نشان می‌دهد که صرفاً به خاطر اشتراک‌گذاری است، نوعی رفتار اجتماعی که قبلاً تصور می‌شد فقط توسط انسان‌ها به کار گرفته می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

شاید تلاش روزمره انسان برای تجربه احساس انزجار با طبیعت او در تناقض باشد، اما این رفتار هدفی تکاملی را دنبال می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیجیاتو نوشت: شاید تلاش روزمره انسان برای تجربه احساس انزجار با طبیعت او در تناقض باشد، اما این رفتار هدفی تکاملی را دنبال می‌کند.