چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه الف

وزیر کشور درباره وضعیت مدارس در حوادث و ناآرامی‌های اخیر و کنترل بی نظمی‌ها، اظهار کرد: دانش آموزان ما دانش آموزان انقلابی، خوب و متعهد هستند. ما مشکل مهمی در مدارس نداشتیم و مشکلاتی هم اگر بود برطرف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور درباره خودکشی در کشور گفت: چرا یک فرد باید به اینجا برسد که دست به خودکشی بزند در حالی که همه چیز در جمهوری اسلامی از حیات، پویایی و بالندگی حرف می زند.

خبرگزاری دانا

طرح «حمایت از زوج های نابارور» از اقداماتی بود که دولت در راستای کاهش هزینه های درمان ناباروری عنوان کرد و در نهایت در سال 1400، این طرح به دستورالعمل خرید راهبردی خدمات درمان ناباروری تبدیل شد که زوج ها بتوانند طعم شیرین فرزند دار شدن را بچشند

خبرگزاری دانا

سمانه قوشچیان گفت: فقدان هوش هیجانی در نهایت باعث می شود به مرور زمان این اشخاص به افرادی مخرب در اجتماع تبدیل شده و علیرغم رفتارهای آسیب زای خود، جامعه را در ناکامی های خود مقصر دانسته و سایرین را متهم به بی توجهی خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سریال «روزی روزگاری مریخ» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی، سریالی در ژانر کمدی است که داستان خلافکاری خرده‌پا به نام ناصر اکبری (سام‌درخشانی) را روایت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از اصلی‌ترین دلایل ناراحتی خانم‌ها وقتی طرفشان چشم چرانی می‌کند، احساس عدم امنیت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کودکی و مصرف شیرینی ارتباط تنگاتنگی باهم دارند. چیزی که باعث می‌شود این رابطه برای والدین ایجاد نگرانی کند تأثیر مصرف قند و شکر بر رفتار کودکان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جام‌جم نوشت: مصرف قند باعث بیش‌فعالی کودکان می‌شود، بحث کاملا پرمناقشه‌ای است که به‌شدت موجب نگرانی والدین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس گروه مشاوره و روانشناسی دانشگاه شیراز گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات خودکشی دانشجوی دانشگاه شیراز در دست نیست و علت در دست بررسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیش از 85 درصد [مردم] طالب حجاب هستند؛ نباید حرکات غیر این را به کل جامعه تسریع دهیم

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روانشناس گفت: کسی که آرامش دارد به قدرت درونی خود پی برده است. فردی که آرامش دارد تمایل پیدا می‌کند که تحرک داشته باشد و دیگران را نیز به آرامش برساند و به افراد کمک کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: یک روانشناس گفت: کسی که آرامش دارد به قدرت درونی خود پی برده است. فردی که آرامش دارد تمایل پیدا می‌کند که تحرک داشته باشد و دیگران را نیز به آرامش برساند و به افراد کمک کند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور، زمان و مکان مصاحبه متقاضیان دوره دکتری این مرکز را اعلام کرد.