سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی 2600 فعال اقتصادی فاقد دستگاه کارتخوان با گزارش‌های مردمی خبر داد و گفت: در سال 1401 اسامی بالغ بر پنج هزار و 600 پزشک فاقد دستگاه کارتخوان که بر اساس گزارش‌های مردمی شناسایی شده بودند، از حیث برخورد انتظامی به سازمان نظام پزشکی اعلام شد.

وب‌گاه الف

رییس سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی 2600 فعال اقتصادی فاقد دستگاه کارتخوان با گزارش‌های مردمی خبر داد و گفت: در سال 1401 اسامی بالغ بر پنج هزار و 600 پزشک فاقد دستگاه کارتخوان که بر اساس گزارش‌های مردمی شناسایی شده بودند، از حیث برخورد انتظامی به سازمان نظام پزشکی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار‌های مالیاتی با کنترل تراکنش‌های بانکی مشکوک و افزایش بازرسی‌های میدانی مالیاتی به منظور احقاق حقوق مردم خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور ریشه اصلی تورم در کشور را در ناترازی به وجود آمده از گذشته دانست و گفت: مهم‌ترین کار برای تحقق شعار سال و مهار تورم، رفع ناترازی‌ها با تأمین مالی دولت از محل درآمدهای پاک و پایدار مالیاتی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ریشه اصلی تورم در کشور را در ناترازی به وجود آمده از گذشته دانست و گفت: مهمترین کار برای تحقق شعار سال و مهار تورم، رفع ناترازی‌ها با تأمین مالی دولت از محل درآمدهای پاک و پایدار مالیاتی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای، موضوع معافیت مالیاتی فعالیت‌های انتشارات کمک درسی و فعالیت‌های هنری مربوط به عملکرد سال 1400 (تا سقف دو میلیارد ریال) را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی 2600 فعال اقتصادی فاقد دستگاه کارتخوان با گزارش‌های مردمی خبر داد و گفت: در سال 1401 اسامی بالغ بر پنج هزار و 600 پزشک فاقد دستگاه کارتخوان که بر اساس گزارش‌های مردمی شناسایی شده بودند، از حیث برخورد انتظامی به سازمان نظام پزشکی اعلام شد.

وب‌گاه الف

رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرارهای مالیاتی با کنترل تراکنش‌های بانکی مشکوک و افزایش بازرسی‌های میدانی مالیاتی جهت احقاق حقوق مردم خبر داد.

خبرگزاری مهر

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که تاکنون بیش از 61 میلیون صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرارهای مالیاتی با کنترل تراکنش‌های بانکی مشکوک و افزایش بازرسی‌های میدانی مالیاتی جهت احقاق حقوق مردم خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور تفویض اختیار بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی مالیاتی را تا پایان اردیبهشت سال 1402 تمدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

سال 1402 بدون تردید می‌تواند سال بهتر و امیدوارکننده تری برای صنعت برق کشور باشد، مشروط به آن که این بار وزارت نیرو پای اجرای آن بخش از پیشنهادهای بخش خصوصی که با اهداف کلان صنعت برق و منافع ملی کشور سازگار است، بایستد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم (زمستان 1401) تا 26 فروردین ماه است.

خبرگزاری تسنیم

با وجود اینکه جزئیات بیشتری از روند وصول حدود 16 هزار میلیارد تومان درآمد مربوط به مطالبه‌نامه گمرکی سال گذشته اعلام نشده است، وزارت اقتصاد همچنان در این خصوص سکوت کرده و توضیحی در خصوص اقدامات انجام شده ارائه نکرده است.