سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، موضوع معافیت مالیاتی فعالیت های انتشارات کمک درسی و فعالیت های هنری مربوط به عملکرد سال 1400 (تا سقف دو میلیارد ریال) را جهت اجرا به ادارات کل مالیاتی ابلاغ گرد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آخرین آمار و اطلاعات سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور، 760 مودی صورتحساب های الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تفویض اختیار بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی مالیاتی را تا پایان اردیبهشت ماه سال 1402 تمدید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور، 760 مودی صورتحساب‌های الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور، 760 مودی صورتحساب‌های الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرسی کل کشور در راستای شعار سال 1402 پیگیری رفع تعهدات ارزی را در دستور کار قرار داده و بر اساس آمار در این رابطه 6 هزار پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه از ابتدای دی‌ماه سال گذشته به شرکت‌های دولتی جهت ثبت اطلاعات در سامانه مؤدیان فراخوان داده شد، گفت: با این وجود، از مجموع 500 شرکت دولتی، تنها 14 شرکت صورت‌حساب‌های خود را تا پایان سال قبل ارسال کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور با فعالان اقتصادی امروز چهارشنبه 16 فروردین ماه 1402 با حضور احمد رحمانیان قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و فعالان اقتصادی برگزار شد. خدائیان در ابتدای این نشست ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سال‌های سال است که...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به پیگیری رفع تعهدات ارزی گفت: بر اساس آمار در این رابطه شش هزار پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

2600 فعال اقتصادی فاقد کارتخوان با گزارش‌های مردمی شناسایی شدند و اسامی 5 هزار و 600 پزشک فاقد کارتخوان به نظام پزشکی اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی 5600 پزشک فاقد دستگاه کارتخوان با گزارش‌های مردمی در سال 1401 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داوود منظور اظهار داشت: گزارش تخلف 5 هزار و 600 پزشک فاقد دستگاه کارتخوان، به سازمان نظام پزشکی جهت برخورد قانونی ارسال شده و این افراد از تسهیلات مالیات مقطوع موضوع تبصره ماده (100) قانون مالیات‌های مستقیم نیز محروم خواهند شد. رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود: بیش از دو هزار و 600 فعال اقتصادی صنفی فاقد دستگاه کارتخوان نیز به ادارات امور...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه از ابتدای دی‌ماه سال گذشته به شرکت‌های دولتی جهت ثبت اطلاعات در سامانه مؤدیان فراخوان داده شد، گفت: با این وجود، از مجموع 500 شرکت دولتی، تنها 14 شرکت صورت‌حساب‌های خود را تا پایان سال قبل ارسال کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی 5600 پزشک فاقد دستگاه کارتخوان با گزارش‌های مردمی در سال 1401 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به فراخوان اشخاص حقوقی از ابتدای فروردین برای اتصال به سامانه مودیان شاهد اتصال اولین گروه از مودیان به سامانه بودیم با این وجود با توجه به تعداد بالای مودیان سازمان مالیاتی باید اقدامات بیشتری در این خصوص انجام دهد.