سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور پیرامون ترتیبات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی بخشنامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با ابلاغ بخشنامه‌ای به ادارات کل مالیاتی کشور اعلام کرد: فرصت مشاهده اوراق مالیاتی 20 روز پس از زمان بارگذاری در حساب کاربری مؤدی است و زمان مشاهده، تاریخ ابلاغ به مؤدی محسوب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر حق‌الزحمه معاملات ملکی بسیار زیاداست و باید این حق‌الزحمه یا کمیسیون اصلاح شود. اما حذف روش سنتی یعنی حذف بنگاه‌های معاملات ملکی از تعاملات بازار مسکن منجر به بهم ریختگی چند برابری بازار مسکن می‌شود، زیرا برخی مالکان همواره به صورت غیرمستقیم و از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی با متقاضیان بازار مسکن ارتباط برقرار می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم (زمستان 1401) تا 26 فروردین ماه است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه اگر در اروپا معادل بیش از 10 هزار دلار ارز داشته باشید، قبل از اینکه از شما بپرسند این مبلغ را از کجا آوردید بازداشتتان خواهند کرد، گفت: اقدامات روسیه مانند کنترل شدید گردش روبل از عوامل کنترل نرخ ارز در روسیه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: یک کارشناس مسکن گفت: در حال حاضر حق‌الزحمه معاملات ملکی بسیار زیاداست و باید این حق‌الزحمه یا کمیسیون اصلاح شود. اما حذف روش سنتی یعنی حذف بنگاه‌های معاملات ملکی از تعاملات بازار مسکن منجر به بهم ریختگی چند برابری بازار مسکن می‌شود، زیرا برخی مالکان همواره به صورت غیرمستقیم و از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی با متقاضیان بازار مسکن ارتباط برقرار می‌کنند.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما اخیرا نامه ای را در خصوص عدم همکاری بانک ها به دستگاه قضایی نوشتیم تا با عدم همکاری بانک ها برخورد شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ماه های اخیر، تغییرات بازار بدهی شدت قابل‌توجهی داشته و انگشت اتهام افزایش نرخ در آن به سمت اوراق گام بوده است. حال پرسش اینجاست که اوراق گام چگونه می تواند با کمترین آسیب، به بهترین نحو به اقتصاد کشور خدمت کند و سیاستگذار و تنظیم گر اوراق گام در این میان چه نقشی دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی کمسیون اصل نود جزئیات کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دولت سیزدهم با تاکید بر عدالت محوری و برقراری عدالت اجتماعی کار خود را آغاز کرد در همین مورد مالیات‌ستانی عادلانه یکی از مهم‌ترین رویکردهای سازمان مالیاتی است که در این راستا 370 هزار خودروی لوکس در کشور شناسایی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خضریان گفت: جزئیات طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی که کلیات آن بهار سال گذشته به تصویب مجلس رسیده بود، نهایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور بر اساس آخرین آمار و اطلاعات سامانه مودیان اعلام کرد: تا آخرین ساعات نهمین روز فروردین 1402 بیش از 61 میلیون صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان ارسال شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمسیون اصل نود جزئیات کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی خضریان از طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس جزئیات طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را تشریح کرد و گفت: این طرح در اولویت رسیدگی در میان طرح‌های دو فوریتی مجلس قرار دارد.