سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان امور مالیاتی کشور، شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس از اول آبانماه سال 1401 و شرکت‌های دولتی و سایر دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری از اول دیماه همان سال ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی شدند که تعدادی از این مودیان شناسه یکتای حافظه مالیاتی دریافت کرده و یا به صورت مستقیم و برخی دیگر نیز از طریق شرکت‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان در تشریح طرح دوفوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اظهار داشت: هر ساله با پایان تعطیلات نوروز و آغاز فصل نقل و انتقالات مسکن و به ویژه در آستانه فصل تابستان، شاهد نابسامانی در بازار اجاره‌بها و به تبع آن مشکلات فراوان برای عموم مردم و خانواده‌ها هستیم که این مشکلات ناشی از خلأ قانونی یا نظارتی در حوزه اجاره مسکن و عملکرد بنگاه‌های...

خبرگزاری تسنیم

براساس جداول منتشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی 353 شرکت بورسی و 23 شرکت دولتی به سامانه مودیان متصل شده‌اند و در حال صدور صورت‌حساب الکترونیکی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور فهرست 353 شرکت بورسی و 23 شرکت دولتی پیشرو در ارسال صورتحساب الکترونیکی را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

دولت سیزدهم با تاکید بر عدالت محوری و برقراری عدالت اجتماعی کار خود را آغاز کرد در همین مورد مالیات‌ستانی عادلانه یکی از مهم‌ترین رویکردهای سازمان مالیاتی است که در این راستا 370 هزار خودروی لوکس در کشور شناسایی شده است.

خبرگزاری تسنیم

پس از صدور مطالبه‌نامه کسر دریافتی گمرک شاهد بودیم که برخی از فعالان اقتصادی خوش‌حساب اقدام به پرداخت مالیات کردند اما سازمان امور مالیاتی فیش پرداختی به گمرک را نمی‌پذیرد و در حقیقت شاهد مالیات مضاعف یا جرایم مربوط به دیرکرد پرداخت مالیات هستیم.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آخرین آمار و اطلاعات سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور، تا آخرین ساعات نهمین روز فروردین 1402 بیش از 61 میلیون صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان ارسال شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: باشگاه پرسپولیس با گرفتن تخفیف قابل توجه از سازمان امور مالیاتی توانست پرونده بزرگ مرتبط با این موضوع را با پرداختی های قسطی ببندد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه پرسپولیس با گرفتن تخفیف قابل توجه از سازمان امور مالیاتی توانست پرونده بزرگ مرتبط با این موضوع را با پرداختی های قسطی ببندد.

خبرگزاری مهر

باشگاه پرسپولیس با گرفتن تخفیف قابل توجه از سازمان امور مالیاتی توانست پرونده بزرگ مرتبط با این موضوع را با پرداختی های قسطی ببندد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه اشخاص حقوقی (به استثنای اشخاص حقوقی موضوع ماده 16 قانون مالیات بر ارزش افزوده) نسبت به اتصال به سامانه مؤدیان و صدور و ثبت صورتحساب الکترونیکی اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد، برای فرجه زمانی آماده‌سازی نرم‌افزارهای حسابداری و اتصال به سامانه مؤدیان از سوی مؤدیان گرامی تمهیدات تسهیل گری ویژه‌ای با تأکید بر بخشودگی جرائم عدم صدور و ارسال به موقع صورت‌حساب الکترونیکی پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه اشخاص حقوقی (به استثنای اشخاص حقوقی موضوع ماده 16 قانون مالیات بر ارزش افزوده) نسبت به اتصال به سامانه مؤدیان و صدور و ثبت صورتحساب الکترونیکی اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عدم ارایه کد رهگیری دلایل مختلفی دارد که ممکن است یکی از آن دلایل، نداشتن جواز واسطه‌ی ملکی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم زمستان 1401 تا تاریخ 26 فروردین ماه 1402 خواهد بود.