چهارشنبه 11 مهر 1403

سردار سلیمانی در دفاع از حرم یک امت بزرگ بود / مانور پیامبر اعظم (ص) به عربده کشی‌های صهیونیست‌ها پایان داد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سردار سلیمانی در دفاع از حرم یک امت بزرگ بود / مانور پیامبر اعظم (ص) به عربده کشی‌های صهیونیست‌ها پایان داد

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور گفت: سردار دل‌ها مردانه در میدان ایستاد و جنگید و در دفاع از حرم خود یک امت بزرگ بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان امروز در مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با تسلیت ایام شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی ملی‌ترین چهره در نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد در جامعه تنها نشانه ملی بودن را دارند، یادآور شد: اما به فرموده امام چنین افرادی یک شبه انقلاب را تحویل دشمن می‌دادند. این مسئول با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار سلیمانی در میدان‌های نبرد، بیان داشت: سردار دل‌ها مردانه در میدان ایستاد و جنگید و در دفاع از حرم خود یک امت بزرگ بود. رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور برضرورت توجه به وصیت‌نامه سردار سلیمانی تاکید کرد و گفت: باید به ابعاد گسترده این وصیت‌نامه از سوی همگان توجه و عمل شود. حجت‌الاسلام پور خاقان بیان داشت: برای داشتن ایران ولایت مدار باید افراد پاکدست در سمت‌ها و جایگاه‌ها به کارگیری شوند چرا که در غیر این صورت به دلیل بی‌توجهی و تبلیغات سوء دشمنان به دست نااهلان افتاد و به وصیت‌نامه امام خمینی (ره) در این زمینه عمل نشد. وی تصریح کرد: امروز سرباز ولایت و فردی مکتبی در راس مسئولان کشور قرار گرفته است که گرا و دست به دشمن نداده و از خزانه خالی سخن نمی‌گوید. این مسئول با اشاره به تاکید دولت سیزدهم برای مقابله با فساد در جامعه، بیان داشت: امیدواریم اقدامات موثری در این زمینه انجام شود. رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور یادآور شد: نام سردار سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت در حالی که همین سردار در سیل به کمک مردم آمده و خدمت می‌کرد. حجت‌الاسلام پورخاقان با اشاره به اینکه ایران در حال حاضر باثبات‌ترین کشور در منطقه است، افزود: این امنیت مدیون بصیرت رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح است. وی تصریح کرد: به برکت اقتدار نیروهای مسلح دشمن تاکنون نتوانسته نگاه چپی به نظام اسلامی کند و امروز هم این اقتدار در عرصه‌های مختلف دیده می‌شود. این مسئول موشک باران عین الاسد را موجب مبهوت ماندن دنیا در برابر عظمت نظامی ایران عنوان کرد و گفت: برگزاری مانور بزرگ پیامبر اعظم (ص) به عربده کشی‌های صهیونیست‌ها برای حمله به ایران پایان داد. رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کل کشور سازمان قضایی را بازوی توانمند برای اعمال مدیریت و فرماندهی نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: این سازمان به دنبال حفظ سلامت نیروهای مسلح کشور است. حجت‌الاسلام خاقان پور یادآور شد: برنامه‌های سازمان قضایی در راستای پیشگیری از وقوع جرم انجام شده و تلاش این است آمار قضایی نیروهای مسلح استان زنجان همچنان صفر باقی بماند. وی گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای سیاست‌های فرمانده کل قوا و اجرای مفاد قانون اساسی به منظور پیشگیری از وقوع جرم فعالیت می‌کند. انتهای پیام /