پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از کنترل پروژه میدانی راه آهن سنندج - همدان - تهران از لحاظ چک لیست‌های اضطراری خبر داد و گفت: با تزریق 854 میلیارد تومان، بهره‌برداری اولیه این خط انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی دانشگاه کردستان در اطلاعیه‌ای از ادامه همکاری تمامی اعضای هیات علمی پیمانی، رسمی - آزمایشی و رسمی - قطعی دانشگاه کردستان خبر داد و شایعات درباره اخراج برخی از اعضا را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رقابت های بدمینتون رنکینگ سطح سه کشور به مدت 2 روز در کردستان و به میزبانی سنندج برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور طی امروز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام مستقر در مرز باشماق مریوان گفت: از 27 مرداد تا روز گذشته، هزار و 314 زائر اربعین از خدمات بهداشتی و درمانی این بیمارستان بهره مند شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح گفت: امنیت پایدار در کردستان حاکم است و این مهم حاصل رشادت و از خودگذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که به صورت شبانه روزی کوشش می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان از خودزنی مردی که مادر زنش را کشت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه کردستان در اطلاعیه‌ای از ادامه همکاری تمامی اعضای هیات علمی پیمانی، رسمی - آزمایشی و رسمی - قطعی دانشگاه کردستان خبر داد و شایعات درباره اخراج برخی از اعضا را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان بر لزوم تعامل استانداری و وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه زیرساخت‌های حوزه جوانان و جذب کمک‌های مالی بخش خصوصی از جمله صنایع و معادن برای حمایت از تیم های ورزشی استان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - پارسال این روزها در تدارک رفتن بود، تلخی چای عراقی بهانه‌ای بود تا به شیرینی زیارتی از جنس جابر و عطیه برسد، امسال اما پای رفتنش لنگ زد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هیأت صلح روستای آساوله سنندج با حضور معاون قضایی و توسعه حل اختلاف دادگستری کردستان راه‌اندازی شد و تعداد این هیات‌ها در استان به 20 مورد رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس هیات قایقرانی کردستان گفت: این هیات توان خرید یک دستگاه قایق نیز ندارد و نیازمند کمک دستگاه ها، خیرین و واحدهای تولیدی بزرگ برای خرید تجهیزات هستیم.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تصویب حریم گسل 6 شهر خبر داد و گفت: نقشه حریم گسل 31 شهر برای کاهش خسارت زلزله تهیه و تدوین می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان، گفت: احداث چهارخطه بیجار - دیواندره به عنوان یک طرح اولویت دار در تسریع ترافیک استان به سمت مرکز کشوربوده و با اقدامات انجام شده به زودی شاهد بهره برداری از قطعات در دست ساخت خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - پروژه مهر با نشاط با شعار دانش‌آموز بانشاط، مدرسه پویا با توسعه عدالت آموزشی و مشارکت اولیا در 68 (کد) مدرسه مستقل و ضمیمه شهری و روستایی استان آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان گفت: 940 میلیارد تومان اعتبار، در سال مالی 1401 جذب و طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در استان فعال و به شکوفایی و بهره‌وری رسیدند.