پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان از پرداخت هزار و 160 فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی در پنج ماهه امسال خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان از تردد بیش از 3 هزار و 482 خودرو سواری از مرز باشماق طی ایام اربعین خبر داد و گفت: طی بیست روز گذشته، یک هزار و 112 خودرو سواری ایرانی از مرز بین‌المللی باشماق به کشور وارد و یک هزار و 717 خودرو سواری ایرانی از این مرز خارج شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد پدیده جوی مهم استان در پنج روز آینده وزش شدید باد در ساعات بعدازظهر است و در این مدت کیفیت هوا نیز کاهش پیدا می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: برای اجرای طرح تکام (توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه) در استان بر روستاهایی که ظرفیت مهاجرت معکوس دارند، تمرکز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از مجموع 10 پروژه آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی با اعتبار 4500 میلیارد ریال برخی پروژه ها تکمیل و در مدار و سایر پروژه ها با پیشرفت مناسب در حال اجرا است.

خبرگزاری تسنیم

شرکت توانیر اعلام کرد که اقدامات چشمگیری در جهت بهبود خدمات برق‌رسانی به ناحیه منفصل نایسر انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در ایام اربعین حسینی و عبور زائران از مرز باشماق به سمت کربلای معلی، سه هزار و 482 خودروی سواری از این مرز تردد کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان کردستان در حالی به پایان رسید که 21 توپ از خط دروازه‌ها گذشت و آبیدر سنندجِ صدرنشین، باز هم تن به شکست داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی بانه هفت سال پیش آغاز و به طور رسمی هم حدود سه سال گذشته افتتاح شد؛ با این وجود هنوز خبری از بهره‌برداری از واحدهای تولیدی در آن نیست و رفع این عقب ماندگی نیازمند همت مسئولان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بر ماندگار کردن سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش سه تا شش درجه دما در سواحل شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا شنبه 18 شهریور در گیلان، مازندران و شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش بینی نقشه های هواشناسی، دمای هوای استان در روزهای جمعه و شنبه روند کاهشی به خود می گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در پایان مراسم راهپیمایی اربعین گفت: تمامی واحدهای این شرکت با نهایت آمادگی، تلاش فعالانه ای برای خدمت رسانی شایسته در ایام اربعین به زائرین در شهرستان مریوان و مرز باشماق ارائه دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی بورسیه و دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال 1402 اعلام شد.

خبرگزاری مهر

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های تحصیلی بورسیه و دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال 1402 اعلام شد.