پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار کردستان سرمایه‌گذاری 205 میلیارد تومانی مخابرات طی پنج ماهه امسال و عملکرد مطلوب این مجموعه برای ایجاد و ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی در استان را ارج نهاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون مالی، حقوقی و مجلس وزارت نیرو گفت: درحال حاضر مشکل خاصی برای تامین برق در شهر مریوان و پایانه مرزی باشماق وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مرداد ماه، یک میلیون و 21 هزار و 922 مسافر در قالب 179 هزار و 660 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جا به جا شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام استان با نگاه ویژه دولت سیزدهم تاکنون تعیین تکلیف شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کردستان گفت: سال جاری حجم مبادلات تجاری انجام شده شامل واردات، صادرات و ترانزیت، افزون بر 1.6 میلیون تن بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیمار مبتلا به عارضه قلبی به علت قصور پزشکی فوت کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: این استان در اجرای پروژه‌های مخابراتی با توجه به ظرفیت های موجود، جزو استان‌های پیشگام در کشور به شمار می رود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: در حال حاضر به جز یک طرح (حیات طیبه) تمام پروژه‌های آموزشی ما فعال است و برای اول مهر 85 پروژه با 326 کلاس درس و حدود 40 هزار مترمربع زیربنا تحویل داده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

هنوز هم بعد از گذشت پنج دهه آن تصاویر سیاه و سفید «دلیران تنگستان» از صحنه‌های ماندگار از مبارزه ایرانیان با استعمار به طور ویژه استعمار انگلیس است. سال‌ها بعد «کیف انگلیسی» و «آتش و باد» ساخته شده و این روزها هم رضا میرکریمی به دنبال رئیسعلی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: از تمام ظرفیت استانداری و این معاونت برای جذب منابع مالی بخش خصوصی و حمایت از حوزه ورزش استان استفاده خواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - 128 پروژه مخابراتی در 6 شهرستان کردستان روز یکشنبه با حضور استاندار به صورت همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: شناسایی و جذب دانش‌آموزان بازمانده و تارک از تحصیل در استان نیازمند ورود جدی فعالان اجتماعی است و این مهم باید با جدیت دنبال شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس و مشاور امور ایثارگران وزارت نیرو و مدیران عامل صنعت آب وبرق کردستان از زیرساخت های حوزه آب و برق مرز باشماق بمناسبت اربعین حسینی، بازدید بعمل آوردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه کردستان گفت: در این دانشگاه به هیچ وجه تبعیض وجود ندارد اما تفاوت قطعا وجود دارد که البته موجب حرکت و پیشرفت در سیستم خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با شعار «ایران دوست‌داشتنی» به محلی برای درخشش توانایی های نوظهور خراسان رضوی تبدیل شد، به طوریکه هنرمندان این خطه گوی سبقت را از دیگران ربوده و بر سکوی برترین‌های این دوره از رقابتها نشستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان گفت: 60 امدادگر جمعیت هلال احمر در قالب 11 تیم عملیاتی به صورت شبانه روزی در مرز باشماق مریوان برای ارائه خدمات به مصدومان احتمالی به زائران اربعین مستقر هستند.