پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی، بنابر اعلام موسسه سینماشهر، فروش کل سینما‌های کشور در تیر ماه سال 1402 به بیش از 88 میلیارد تومان رسیده که سهم فروش 40 سینمای پرفروش کشور بیش از 58 میلیارد تومان بوده است. بر اساس احصاء میزان فروش و انتشار جدول و نمودار آماری سالن‌های سینما که از سوی موسسه سینماشهر اعلام شده است سینما‌های دارای رتبه...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

موسسه سینما شهر، اسامی 40 سینمای پرفروش کشور در تیر ماه سال‌جاری را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

فروش سینما در تیر ماه سال 1402 به بیش از 88 میلیارد تومان رسیده که سهم فروش 40 سینمای پرفروش کشور بیش از 58 میلیارد تومان بوده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در راستای ترویج و تشویق هرچه بیشتر مردم به پرداخت زکات باید اقسام این فریضه الهی برای مردم تبیین و تشریح شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "محمد امیدی" در مراسمی روز سه شنبه به عنوان سرپرست جدید اداره کل پست کردستان منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: افزون بر یک هزار و 21 میلیارد ریال از بهای گندم خریداری شده از گندمکاران استان به حساب آنها واریز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل راه‌آهن شمال غرب گفت: علت حادثه خروج قطار باری تهران - میانه که در یکی از مسیرهای زنجان از خط خارج شده بود، در حال بررسی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمن با ایجاد شک و شبهه در صدد است مقدسات اسلامی را تحریف کند که مجمع استادیاران صالحین می تواند با جهاد تبیین در این زمینه پرچمدار مقابله با تحریف باشد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: برای تامین زیرساخت های اربعین حسینی (ع) در استان، در حوزه راهداری یک هزار و 50 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: با اخذ مجوز از سازمان اوقاف و امور خیریه برای اولین بار در کشور ساکنان محلات حاشیه نشین 17 شهریور و اسلام آباد سنندج می توانند به صورت رایگان به صدور سند مالکیت اعیان خود اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان شیوه استادمحور دانشگاه کردستان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "روناک حسین زاده" بانوی تکواندوکار کردستانی در رقابت های جهانی هان مادانگ به میزبانی کره جنوبی 2 نشان طلا و نقره کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت ودرمان سقز گفت: در سه ماهه اول سال جاری 2 هزار و 766 ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسوول کمیته جست و جوی مفقودین شمالغرب ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: پیکر شهید "محمد صالح احمدی" از اهالی کامیاران که سال 1359 به شهادت رسیده بود، بعد از 43 سال کشف و احراز هویت شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: پروژه ایجاد واحد گندله سازی در شهرستان بیجار هم اکنون دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است.