پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست حوزه هنری کردستان گفت: احصا و شناسایی مسائل مختص به استان در رابطه با موضوع مواد مخدر و تدوین سند زیست بوم ویژه در این رابطه ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: امسال 41 فقره آتش‌سوزی در جنگل ها و مراتع مریوان رخ داده است که بیشترین آمار را در استان دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: عاشورای حسینی از تلخ‌ترین وقایع تاریخ اسلام است که شیعه و سنی آن را بزرگ می دارند و برای همین می توان این واقعه را عامل زنده نگهدارنده دین اسلام دانست.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس هیات کونگ فو کردستان مهمترین دغدغه‌اش را نبود خانه کونگ‌فو در استان برای انجام تمرین و برنامه‌های این رشته ورزشی عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج گفت: محیط‌بانان این شهرستان 13 قطعه کبک وحشی را از یک شکارچی سودجو که به منظور خرید و فروش نگهداری می‌کرد، کشف و ضبط کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان گفت: پویش «نسیم احسان» به همت بنیاد احسان با توزیع وسایل سرمایشی در مناطق کم‌برخوردار استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: حدود 6 میلیارد تومان برای تعمیر و بازسازی خوابگاه‌های این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: قضات محاکم و دادسرای استان افرادی که در نزاع های دسته جمعی شرکت و از سلاح سرد یا گرم استفاده می کنند را با قرار بازداشت موقت روانه زندان کنند و تا زمان صدور حکم در بازداشت بمانند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: هوای سه شهر استان برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم و در قروه هم برای عموم مردم در وضعیت ناسالم قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: تاکنون برای آبرسانی به شهر بانه هزار و 765 میلیارد تومان هزینه شده است و در ادامه این طرح‌ها، ایستگاه پمپاژ دائمی بویین نیز هفته دولت به بهره برداری می رسد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - گردهمایی کودکان عاشورایی با شعار "میهمانان کوچک امام حسین (ع)" با هدف ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان شامگاه یکشنبه در مهدیه سنندج برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سلامت اداره کل دامپزشکی کردستان از آغاز مایه‌کوبی یک میلیون و 274 هزار راس دام در استان علیه بیماری تب برفکی از امروز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اولین دوره مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی منطقه چهار کشور با حضور بازیکنانی از استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام با معرفی نفرات برتر در سنندج پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: در حال حاضر ما در 6 نقطه استان کمبود فضای آموزشی داریم که این میزان 280 هزار متر مربع است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: تغییرکاربری فضاهای آموزشی برای اجرای طرح مسکن ملی فقط باید در صورت اعلام عدم نیاز آموزش و پرورش به آن فضا انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از اجرای طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) در 6 جایگاه عرضه سوخت استان خبر داد.