پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان در واکنش به انتشار ویدیویی در فضای مجازی با عنوان «رنج کشاورزان کردستانی در کف جاده» گفت: به هیچ عنوان تصاویر منتشر شده مبنی بر عمدی بودن ریختن گندم توسط کشاورزان صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: مجموع واریز بهای خرید تضمینی گندم به حساب گندمکاران استان به سه هزار و 231 میلیارد ریال رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: پس از بازبینی و ارزیابی بخش‌های مختلف جشنواره، آثار منتخب این دوره از جشنواره معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ایجاد شورای هماهنگی بخش خصوصی در ذیل بنیاد توسعه و پیشرفت کردستان می تواند روند دستیابی به توسعه در استان را سرعت بخشد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای امسال تا تا پایان تیرماه، 13 نفر به دلیل غرق شدن در آب در استان جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته ژیمناستیک به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل انتقال خون کردستان گفت: بعد از سه سال وقفه به دلیل شیوع کرونا، پایگاه‌های سیار انتقال خون از سوم مرداد در بیجار مستقر شده است و طی روزهای تاسوعا و عاشورا نیز در سریش آباد خدمات ارائه می دهند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: 54 کارشناس و بازرس دامپزشکی در قالب 35 گروه در استان وظیفه بازرسی و نظارت بهداشتی بر ذبح دام‌های نذری را در تاسوعا و عاشورای حسینی بر عهده دارند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان پس از یک سال وقفه با دعوت از هنرمندان سراسر ایران و شماری از کشورهای جهان از 11 تا 17 مهرماه جاری برگزار خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

بازیگر فیلم سینمایی «مصلحت» گفت: طمع‌کار نیستم و مسائل مالی برایم مهم نیست؛ این گونه نبوده که پول گنده‌ای بگیرم که نقشی خاص را بازی کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسسه سینماشهر اعلام کرد: فروش کل سینماهای کشور در تیرماه سال 1402 به بیش از 88 میلیارد تومان رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار قروه گفت: 2 نفر که احتمال می رود کارگر مزرعه باشند، بامداد امروز به طور مشکوکی با اسلحه گرم به قتل رسیدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: 133 هزار و 815 مشترک استان از 15 خرداد تا 31 تیرماه مشمول پاداش صرفه جویی در مصرف برق شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان خواستار پرداخت به موقع بهای خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان از وزیر جهاد کشاورزی شد و «محمد علی نیکبخت» نیز در پاسخ وعده تحقق این مهم را داد.

وب‌گاه گسترش

موسسه سینما شهر، اسامی 40 سینمای پرفروش کشور در تیر ماه سال‌جاری را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فروش کل سینما‌های کشور در تیر ماه سال 1402 به بیش از 88 میلیارد تومان رسیده که سهم فروش 40 سینمای پرفروش کشور بیش از 58 میلیارد تومان بوده است.