پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: آهنگ خرید تضمینی گندم به طور روزانه از کشاورزان استان به 33 هزار و 177 تن رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: تاکنون بیش از 2 هزار و 500 نمونه خون بندناف نوزاد در مرکز خدمات تخصصی خون بندناف رویان استان ذخیره‌سازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون فنی و نظارت راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در حال حاضر 412 روستای استان استان به طول هزار و 500 کیلومتر فاقد راه آسفالته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرونده ای در کمیسیون ماده 5 در حال بررسی است که در صورت تصویب در این کمیسیون، بنای قدیمی کانون پرورش فکری شهر ک غرب تبدیل به یک برج 35 طبقه تجاری و اداری خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حریق گسترده جنگل های مریوان که از سه روز گذشته آغاز شده بود، توسط بالگرد و نیروهای منابع طبیعی مهار و ایمن‌سازی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: آتش سوزی جنگل های مریوان پس از سه روز توسط بالگرد و نیروهای منابع طبیعی مهار و ایمن‌سازی شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: اجرای طرح جامع منابع طبیعی و گردشگری گردنه صلوات آباد در توسعه طبیعت‌گردی استان نقش مهمی دارد و این طرح باید مطابق هویت بومی منطقه اجرا شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: هم‌اکنون چهار هزار و 715 کالای تولید شده در واحدهای تولیدی و صنعتی استان، دارای شناسه تولید هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: هم اکنون به اندازه کافی مسجد و اماکن مذهبی در استان وجود دارد اما در زمینه‌هایی از کیفیت لازم برخوردار نیستند لذا باید به کیفی سازی این اماکن بصورت ویژه توجه شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و رییس خیرین مسجد ساز گفت: دشمن از طریق فضای مجازی به ذهن و فکر جوانان ما رخنه پیدا کرده است لذا باید این فضا را مدیریت کرده و به دست دشمن نسپاریم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "آناهیتا گل‌محمدی" با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیات اسکواش استان کردستان انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران گفت: محیط بانان این شهرستان 50 قطعه سهره طلایی را از یک منزل شخصی کشف و ضبط کردند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس مرکز بهداشت سنندج گفت: در سه ماهه اول امسال، هزار و 737 نوزاد (852 دختر و 885 پسر) برای تشخیص بیماری های خاص، غربالگری PHE شدند.

وب‌گاه عصر ایران

طی این سه روز چندین بار آتش سوزی جنگل های مریوان مهار شده و دوباره شعله ور شده است. 6 نفر نیز در منطقه کانی میران بر اثر انفجار مین جامانده از دفاع مقدس در این حادثه مصدوم شدند.

وب‌گاه فرارو

شریفی پور، با اشاره به اینکه طی این سه روز چندین بارآتش سوزی مهارشده و دوباره شعله ور شده است تشریح کرد: دلایلی، از جمله صعب العبور بودن مسیر و پوشش گیاهی بسیار بالا کار را برای اطفاءحریق دشوار ساخته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان گفت: آتش سوزی جنگل های مریوان پس از سه روز در مناطق کلکه جان، دارسیران و پیله مهار شد ولی اطفای آتش در کانی‌میران در حال انجام است.