دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین طرح گردشگری و تولید آبزیان در منطقه نمونه گردشگری اندبیل خلخال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهالی فرهنگ در نشست «نقش فرهنگ در پیشگیری از مصرف مواد مخدر» ضمن تحلیل مفاهیم ضدفرهنگی پیرامون موادمخدر به راهکارهای پیشگیری بویژه در خانواده‌ها پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: 300 باشگاه سوارکاری در خوزستان فعالیت می‌کنند که این موضوع نشان‌دهنده میل و علاقه مردم استان به رشته سوارکاری است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: در شرایط کرونا جامعه نیاز به تقویت روحیه نشاط و امید دارد و نقش ورزشکاران برای عبور از دوران سخت کرونا بسیار حیاتی است‌.

خبرگزاری مهر

بازیگر نقش بانوی سردار با اظهار تأسف از اینکه در ایران به غیر از بختیاری‌ها کمتر کسی درباره شخصیت بی‌بی مریم اطلاع دارد گفت: تلاش دارم دلاوری ایل بختیاری را به مردم ایران معرفی کنم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات سوارکاری استان زنجان گفت: تمرینات سوارکاری این استان با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسابقات پرش با اسب ترکمن روز جمعه با حضور 5 سر اسب و 10 سوارکار در باشگاه سوارکاری آرتان بجنورد برگزار شد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن فدراسیون‌های بین‌المللی بازی‌های المپیک تابستانی (ASOIF) در آخرین ارزشیابی خود از نظر مدیریت صحیح فدراسیون‌های بین‌المللی، اتحادیه جهانی کشتی و فدراسیون‌های بین‌المللی بسکتبال، شمشیربازی، تنیس روی میز، دوومیدانی، قایقرانی بادبانی و تکواندو را در جایگاه دوم معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

در ارزیابی انجمن فدراسیون‌های بین المللی المپیک تابستانی، کشتی با پیشرفت قابل ملاحظه در جایگاه دوم ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

همه رشته‌های ورزشی فعال در بخش معلولان طی سال‌های آینده باید در زیرمجموعه فدراسیون مربوطه قرار بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سرانه ورزشی استان اصفهان در حالی اکنون به 0.46 متر مربع به ازای هر نفر رسیده که در مقایسه با سال آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید در سال 92، حدود 53 درصد رشد داشته است و مهمتر این که تکمیل و افتتاح ورزشگاه بزرگ نقش جهان را باید نماد و الگوی همکاری بین بدنه ورزش و سایر نهادها دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته ملی المپیک درباره اهمیت محیط زیست مطالبی را عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مرحله نخست عملیات اجرایی مجموعه پرورش اسب با حفظ رویکرد ارزش اقتصادی این صنعت روز دوشنبه در شهرستان اردکان در زمینی به مساحت 50 هکتار با 25 میلیارد ریال اعتبار اولیه از طریق مشارکت‌های مردمی آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

بررسی مسائل حوزه کشاورزی و ارتباطات با حضور وزرای این دو وزارت خانه از جمله مهمترین اخبار امروز (یکشنبه) یکم تیرماه 1399 مجلس شورای اسلامی هستند که می‌توانید مشروح آن را در لینک‌های زیر بخوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم جاجرم گفت: با وجود آنکه در زمینه همسان سازی حقوق بازنشستگان قانون وجود دارد، این قانون هنوز اجرایی نشده است.