دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به علاقه مردم این استان به توسعه صنعت اسب، باید با ورودی جدی به این حوزه، نداشته‌های این بخش را تامین و صنعت اسب را تقویت کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس فدراسیون سوارکاری گفت: توسعه و گسترش رشته سوارکاری، نیازمند بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت و مشارکت بخش خصوصی در جذب منابع و امکانات است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تساوی تیم فوتبال شهر خودرو، قهرمانی تیم شطرنج استان در مسابقات کشوری، درگذشت بوکسور چنارانی و کسب مقام سومی تیم فوتسال بانوان و پیوستن سه بازیکن به تیم فوتسال فرش آرای مشهد از مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - افتتاح متمرکز و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت گلستان، سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به گرگان، فراهم‌شدن امکان پلاسماگیری در گنبدکاووس، بازگشت 10 هزار میلیارد ریال سرمایه یک موسسه مالی به سیستم بانکی و آغاز رقابت‌های اسبدوانی تابستانه بندرترکمن پس از 6 ماه وقفه از جمله رویدادهای خبری گلستان در هفته پایانی مرداد بود

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - رقابت‌های اسبدوانی تابستانه بندرترکمن پس از 6 ماه وقفه بخاطر کرونا عصر امروز جمعه بدون حضور تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در مجموعه سوارکاری این شهرستان واقع در غرب استان گلستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - گلزنی فوتبالیست گنبدی در لیگ برتر روسیه، پیوستن دختر والیبالیست گرگانی به تیم سایپا و شرکت 62 راس اسب در هفته نخست مسابقات سوارکاری تابستانه بندرترکمن از جمله خبرهای ورزشی امروز جمعه گلستان است

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سومین دوره مسابقات پرش با اسب خراسان رضوی با بروز برخی حواشی روز پنجشنبه در شهرستان بینالود این استان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: آغاز خدمات تخصصی ورزشی در 11 طرح استان همزمان با هفته دولت کلید خورده که این مهم دستاورد و هدیه دولت در حوزه نشاط و سلامت است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: براساس تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی انتظامی برای تبدیل ساختمان مجتمع دانشگاه آزاد در شهر جدید عالی شهر این استان به مرکز آموزشی ناجا در جنوب کشور، این مجتمع به بندر بوشهر مننقل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: هم اینک در شهرستان های رشت، تالش و رودسر زمین بازی چوگان وجود دارد که ورزشکاران علاقمند به این رشته، در این شهرستانها فعالیت دارند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - توسعه زیرساختها و رشد سرانه ورزشی و افزایش مشارکت اجتماعی جوانان رهاورد دولت تدبیر و امید در اصفهان بوده است که مدیرکل ورزش و جوانان این استان در بازدید از ایرنا مطرح کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بخشدار جرگلان در شهرستان رازوجرگلان گفت: با عاملان برگزاری مسابقات اسبدوانی در این بخش، که بدون توجه به محدودیت‌های کرونایی، سلامت مردم را به خطر انداختند، برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - ساخت تله فیلم 90 دقیقه ای «گنج» با همکاری دانشگاه اردکان، صدا و سیمای مرکز یزد و یکی از باشگاه‌های پرورش اسب منطقه با هدف معرفی صنعت پرورش این حیوان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان ایرنا شیهه دوباره اسب‌های ترکمن و دوخون در میادین سوارکاری گلستان در پایان این هفته پس از ماه‌ها تعطیلی ناشی از شیوع کرونا شنیده شده و لبخند رضایت از شروع رویداد مهم اسب‌دوانی در چهره هزاران علاقه‌مند به اسب و سوارکاری نقش خواهد بست.

خبرگزاری مهر

کلیات دستورالعمل شرایط اختصاصی باشگاه های قایقرانی و سوارکاری مورد تصویب اعضای کمیسیون ماده 5 قرار گرفت.