دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایسنا

رئیس فدراسیون سوارکاری بابیان اینکه دوپینگ دارد اسبدوانی ما را نابود می‌کند، گفت: حل این مشکل نیاز به عزم ملی دارد؛ باید با دوپینگ با جدیت برخورد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - با برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت سوارکاری آذربایجان‌شرقی، تقی زاده علمداری به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این نهاد ورزشی انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خراسان شمالی گفت: اطلاعات دقیق و منسجمی از تعداد باشگاه‌های سوارکاری، اسب‌ها و چابک‌سواران این استان وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - جدایی بیش از 150 روزه از کورس اسب‌دوانی برای ترکمن‌ها که زندگی آمیخته‌ای با این حیوان نجیب دارند، کار بسیار سختی است؛ چابک‌سواران و علاقه‌مندان به اسب گلستان مدت‌ها است چشم به شروع کورس دوخته اند و در آرزوی تاخت و تاز در میدان، شرط‌بندی و داد و فریادهای گاه و بیگاه بر سر اسب‌ها در دپار (حصار فلزی شروع کورس) به سر می‌برند.

وب‌گاه خبر آنلاین

لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی ایران در گفتگوی لایو اینستاگرامی با خبرآنلاین از حضورش در این رشته گفت.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: باتاکید استاندار و مجموعه مدیران و باتوجه به تراکم جمعیتی و نیاز مردم مناطق حاشیه‌نشین، اولویت توسعه و احداث مکان‌های ورزشی در مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت ورزش و جوانان دولت تدبیروامید با برگزاری 81 مجمع انتخاباتی در محیطی سالم طی سال‌های 92 تاکنون به وعده خود در ساماندهی مجامع که بین 8 تا 26 ماه به حالت سرپرستی اداره می شدند، تحقق بخشید.

خبرگزاری مهر

اولاق تارتیش این‌گونه برگزار می‌شود عده‌ای اسب‌سوار برای جابجا کردن لاشه یک بز تازه ذبح‌شده باهم به رقابت می‌پردازند. سابان‌توی نیز از محبوب‌ترین جشن‌های تاتارهای ساکن قرقیزستان است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مجموعه تفریحی گردشگری بام لرستان در خرم‌آباد یک دهه پس از انجام اقدامات زیرساختی توسط دولت و فعالیت مداوم انجمن‌های زیست محیطی اکنون به مرحله بلوغ رسیده و علاوه بر ایجاد فضای مناسب گردشگری در آستانه تولید درآمد و اشتغالزایی قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: حدود 23 هزار اسب مسابقه در ایران وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: گیلان با توجه به مزیت های موجود همچون موقعیت جغرافیایی، وجود مراتع، میزان بارندگی و وضعیت مناسب آب و هوایی، باید از قطب های برتر سوارکاری کشور شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک جزئیات بیشتری از تفاهم‌نامه این کمیته با 10 فدراسیون ورزشی را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان

کمیته ملی پارالمپیک با 10 فدارسیون همکار که رشته‌های پارالمپیکی را تحت پوشش خود قرار داده‌اند، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

خبرگزاری تسنیم

کمیته ملی پارالمپیک با فدارسیون‌هایی که رشته‌های پارالمپیکی را تحت پوشش خود قرار داده‌اند، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته ملی پارالمپیک با 10 فدارسیون که رشته‌های پارالمپیکی را تحت پوشش خود قرار داده‌اند، تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.