دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری میزان

مراسم یادبود پیشکسوت چوگان، شهید فریبرز تاج محرابی فردا برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - دل به رودخانه زدن و شنا کردن یکی از بهترین تفریحات و یکی از راه های ارزان برای رهایی از گرمای تابستان است اما بیشتر مواقع این سرگرمی برای برخی افراد گران تمام می شود و با پای خود به دامان مرگ شیرجه زدن است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - وجود افزون بر سه هزار راس اسب در گنبدکاووس که زندگی مردمان آن بویژه ترکمن‌ها با پرورش این حیوان نجیب عجین‌شده ضرورت راه‌اندازی کلینیک دامپزشکی و آزمایشگاه تخصصی اسب برای پرورش علمی، بهبود سلامت و انجام تست‌های ژنتیک و دوپینگ این حیوان را در پایتخت سوارکاری کشور دو چندان کرده است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - گرگان - علاقه زیاد ترکمن ها به اسب و نامگذراری یکی از نژادهای اسب به نام این قوم، از دلایل اصلی برگزاری مسابقات کورس اسبدوانی به صورت منظم پس از احداث مجموعه بزرگ و مدرن سوارکاری گنبدکاووس درسال 1353 هجری شمسی تا الان بوده است اما از زمان شیوع ویروس کرونا این ورزش که علاقمندان بسیاری در دارد با تعطیلی کامل روبرو شده است. مجموعه اسبدوانی گنبدکاووس ضمن داشتن استانداردترین میدان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون سوارکاری گفت: کرونا باعث شد تا در بخش آموزش تحول اساسی داشته باشیم و دریچه جدیدی باز شد تا از پتانسیل‌های موجود برای آگاهی و رشد و توسعه سطح دانش فنی رشته‌های سواره استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در راستای حفظ و ثبت ملی اماکن ورزشی ایران، ورزشگاه شهید شیرودی ثبت ملی شده است و خطری آن را تهدید نخواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گنبدکاووس گفت: درهفت سال گذشته مبلغ 311 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات حمایتی برای طرح‌های صنایع دستی، گردشگری و میراث تاریخی این شهرستان مرزی پرداخت شده است.

خبرگزاری ایسنا

منابع پلیس در هلند از برچیده شدن یک آزمایشگاه غول‌آسای تولید کوکائین و دستگیری 17 نفر در ارتباط با این عملیات خبر داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات سوارکاری استان زنجان گفت: نگرانی از ابتلای سوارکاران و مربیان به بیماری کووید - 19، سوارکاری در استان را این روزها از رونق انداخته است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه در پایان سال 91 تعداد 79 مکان ورزشی به میزان 218 هزار و 704 متر مربع در سطح استان وجود داشت گفت: به لطف حمایت های صورت گرفته از سوی دولت تدبیر و امید 30 مکان ورزشی به مساحت 123 هزار و 381 متر مربع به فضاهای ورزشی قم اضافه شد.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور را قرائت کرد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - تهمینه کربلایی صادقی بانوی رزمی کار قزوینی در رشته پنچاک سیلات، فعل خواستن را صرف کرده و با تمامی محدودیت‌ها و تنگناها بر قله بلند افتخار آسیا ایستاده است.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمار غرق شدگی های استان به نسبت جمعیت و بدلیل نداشتن خط ساحلی بالاست اما با این وجود متولی مشخصی به طور ویژه به منظور پیشگیری از غرق شدگی در این استان وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از پلمب 6 باشگاه ورزشی بدنسازی به علت رعایت نکردن ابلاغیه وزارت ورزش در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا و دستورالعمل های بهداشتی در استان پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - بازی های بومی و محلی انتقال دهنده خرده فرهنگ‌ها، آداب و رسوم محلی و منطقه‌ای هستند و نقش مهمی در حفظ میراث گذشتگان داشته و حکایتی مفصل از مناسبات اجتماعی پیشینیان بوده که احیاء و تقویت آن از ضرورت زیادی برخوردار است.