دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - امروزه در حالی که فعالیتهای بدنی و ورزش در جوامع مختلف به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل شده اما در لرستان فعالیت زنان در رشته های ورزشی با محدودیت هایی همراه است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه تقویت زنجیره‌های ارزش در کرمانشاه اولویت است، گفت: تسریع و تسهیل برای صدور مجوز فعالیت سرمایه‌گذاران با جدیت دنبال می‌شود.

خبرگزاری مهر

آدم پیش خودش فکر می‌کند مخفی کاری و انکار آن هم وقتی کرونا دارد روزی حدود 2هزار و 500 نفر را مبتلا می‌کند و حول و حوش 200 نفر را می‌کشد، چه توجیهی دارد؟

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: از حدود 800 باشگاه پرورش اندام و بدنسازی در مشهد حدود 100 باشگاه به دلیل شیوع کرونا در معرض تعطیلی قرار گرفته و فعالیتی ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: شهید سید موسی نامجو یکی از فرماندهان ارتش بود که ویژگی‌های به خصوصی داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر شهید سید موسی نامجو یکی از فرماندهان ارتش بود که ویژگی‌های به خصوصی داشت.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: خوزستان مهد اسب اصیل عرب کشور است با این وجود یک پیست مناسب ندارد که بتوانیم در این رشته فعالیت کنیم.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - نشست مجازی نقد و بررسی کتاب «صوفی و چراغ جادو» توسط 35 نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بستک شامگاه پنج‌شنبه برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

یک هنرمند تئاتر احتمال می‌دهد در دوران کرونایی، هنرمندان این رشته به دوره یونان باستان بازگردند و تئاتر در فضای باز و البته با فاصله اجتماعی مناسب اجرا شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: نخستین آکادمی فوتبال این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی در مجموعه ورزشی استادیوم تختی این شهر راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - در سند سه ساله جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سه زنجیره تولید خودنمایی می‌کند که یکی از آنها «اسب نژاد کرد» است؛ یک مزیت ویژه در استان که می‌تواند اشتغالزایی و ثروت‌آفرینی قابل توجهی به ارمغان بیاورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محدودیت فعالیت های ورزشی شهرداری که از 19 تیرماه برای مدت 10 روز آغاز شده بود به علت شیوع بیماری کرونا یک هفته دیگر ادامه می یابد.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - چرخ‌های توسعه دولت تدبیر و امید این بار در روزهای پایانی تیرماه در استان‌های هرمزگان، گیلان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و قزوین به حرکت درآمد و بسیاری از اعضای کابینه و معاونان در برخی از شهرستان‌ها حضور یافتند و ضمن افتتاح طرح ها از نزدیک در جریان مشکلات مناطق مربوطه قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان ایرنا جاری شدن سیلاب در استان، رشد 112 درصدی صادرات از پایانه اینچه‌برون، افزایش 50 درصدی مصرف آب شرب در گنبدکاووس، بهره‌برداری از 430 واحد مسکونی معلولان و امضای تفاهم‌نامه 18 هزار میلیاردی استانداری گلستان و سازمان برنامه و بودجه از جمله رویدادهای خبری هفته گذشته گلستان بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در بسته ورزشی روز بیست و هفتم تیرماه ایرنا راجع به رشته‌های مختلف ورزشی خصوصا فوتبال در ایران جهان صحبت شد.