دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون سوارکاری گفت: هر کاری که می‌کنیم دوپینگ در اسب سواری پابرجا و روبه افزایش است. ما باید در آیین‌نامه محرومیت مربیان و افراد متخلف تجدید نظر کرده و مجازات را تشدید کنیم.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - نخستین مرکز آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار گیلان عصر پنجشنبه با حضور علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در رشت افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: سهم مهارت در بودجه نیازمند نگاه دیگر و بازنگری اساسی است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان با بیان اینکه توسعه آموزش های مشارکتی از برنامه های این اداره کل است، گفت: حدود 100 اقدام مشترک با دستگاه های اجرایی و بخش های خصوصی داریم.

خبرگزاری میزان

در نشست هیات اجرایی IOC اصلاحات سیستم کسب سهمیه المپیک توکیو در برخی رشته‌ها نهایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهران مدیری در برنامه دیشب «دورهمی» با بانوی قهرمان اتومبیلرانی کشور گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایسنا

کمیته بین المللی المپیک اصلاحاتی که فدراسیون های جهانی در سیستم کسب سهمیه المپیک توکیو ایجاد کرده اند را تایید و اسامی آن رشته ها را نیز اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر مجموعه تاریخی طاق بستان، از افتتاح موزه «سرستون‌های طاق‌بستان» با رونمایی از 12 سرستون ساسانی که از نقاط مختلف در این محوطه‌ی تاریخی جمع‌آوری شده‌اند، خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان ایران و پیشکسوت ورزش خوزستان، دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایسنا

پروین رمضانی، سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران و از چهره‌های شناخته ورزش خوزستان، دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانوی قهرمان اتومبیلرانی که سوژه اصلی فیلم سینمایی «لاله» هم بوده این هفته میهمان برنامه دورهمی است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه امسال این واحدها گفت: سال آینده بهار آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در کشور است و تلاش ما بر ارتقا وضعیت و رونق این مراکز در راستای ارتقا آموزش ها و کمک به حوزه اشتغال است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سوارکاری شمال غرب کشور "کاسپین" با سرمایه گذاری بخش خصوصی امروز "چهارشنبه" با حضور علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گیلان افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: بیش از 50 درصد کارآموزان مهارتی در کشور دانش آموختگان دانشگاهی هستند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - رییس فدراسیون سوارکاری با گلایه از افزایش دوپینگ اسب‌های مسابقه‌ای به خصوص در استان گلستان گفت که با مثبت‌شدن نتایج آزمایش و در حمایت از برگزاری مسابقات سالم، مالکان اسب های دوپینگی گلستان در بازه زمانی پاییز 97 تا زمستان پارسال 6 میلیارد و 470 میلیون ریال جریمه شدند.