سه‌شنبه 10 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایسنا

فدراسیون سوارکاری ایران اعلام کرد تمام فعالیت های آموزشی باشگاههای سوارکاری در سراسر کشور تعطیل شد.

خبرگزاری ایسنا

یک بانوی سوارکار می‌گوید که به دلیل سختی رشته استقامت برای اسب و سوارکار و همچنین هزینه های زیاد آن فقط عشق به این رشته می تواند علاقه مندان را در این رشته نگه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «یک مهمانی، یک چیزی» و «من این قدم تو اون قدی» تازه ترین رمان‌های کودکان است که از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون جهانی سوارکاری، مینا فراهانی عضو کمیته ژیمناستیک روی اسب فدراسیون ایران را در زمینه زنان فعال در ورزش سال 2020 به عنوان یکی از نامزد‌های انتخابی به کمیته بین المللی المپیک معرفی کرده است. این فدراسیون جهانی همچنین به منظور کسب جایزه کمیته بین المللی پارالمپیک به مناسبت روز جهانی زن هم نام غزاله منتظم رییس کمیته پاراسوارکاری فدراسیون را به...

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با اشاره به این که استان‌ها نسبت به جذب گردشگر خارجی فعال شده‌اند و هر استان به صورت تک به تک در این زمینه اقدام می‌کند، گفت: این نگرانی وجود دارد که دولت، بخش خصوصی و دانشگاه هر کدام به طور جداگانه و به صورت جزیره‌ای در این حوزه فعالیت کنند.

خبرگزاری ایسنا

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا چهارشنبه (30 بهمن ماه) به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیر گروه رشته مدیریت گردشگری دانشگاه یزد و دبیر برگزاری نشست تخصصی گردشگری دانشگاه یزد با تاکید بر این که گردشگری با فعالیت یک جانبه بخش خصوصی یا دولتی نمی‌تواند موفق شود، گفت: هر دو بخش برای توسعه و پیشبرد فعالیت‌های خود به هم وابسته هستند، از این رو باید با فعالیت هدفمند و شبکه‌ای گردشگری را پرورش داد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مسابقات پرش با اسب قهرمانی یزد روز شنبه در باشگاه سوارکاری پرتوسبز این شهر با حضور 50 ورزشکار در در رده زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار و برترین‌ها تجلیل شدند.

خبرگزاری میزان

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: همزمان با راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن 22 غرفه در مسیر‌های راهپیمایی برپا و با استقبال شهروندان همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار منطقه 10 تهران گفت: 36 غرفه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب توسط شهرداری این منطقه در مسیر راهپیمایی برپاشد که خوشبختانه مورد استقبال راهپیمایان قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به رقابت ورزشی در محلات تهران به مناسب دهه فجر گفت: همزمان با راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نیز 22 غرفه در مسیرهای راهپیمایی برپا شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان روز دوشنبه از افتتاح 10 طرح در استان همزمان با دهمین روز از دهه فجر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز همه ملت ایران با داشتن مذاهب مختلف اسلامی باید مدافع ولی فقیه و حافظ قدرت جمهوری اسلامی و این نظام الهی باشیم.