پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

انتقادات سازمان یافته اصلاح‌طلبان نسبت به لایحه حجاب در مجلس همچنان ادامه دارد، جنس این هجه سازمان‌یافته سیاسی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیأتی از مجلس شورای اسلامی کشورمان که به دمشق سفر کرده است، با نمایندگان گروه‌های مبارز فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعطیلی دوروزه ایران به دلیل گرمای سراسری بی‌سابقه و حفظ سلامت شهروندان، دلایلی بود که از سوی علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت برای تعطیلی دوروزه کشور در روزهای 11 و 12 مرداد اعلام شد؛ دلایلی که مورد قبول بخش قابل‌توجهی از مردم قرار نگرفت، آنها این اظهارات را غیرواقعی می‌دانستند و معتقد به دلایل پشت‌پرده‌ای بودند. عدم اعتمادی که ساعتی بعد با انتشار یک خبر قوت بیشتری گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیات پارلمانی ایرانی که به سوریه سفر کرده است با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیات پارلمانی ایران که به سوریه سفر کرده است با نخست‌وزیر این کشور دیدار و رایزنی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در همایش سیاست‌ها و قوانین توسعه همکاری‌های اقتصادی، تجاری و سرمایه‌گذاری میان ایران و ویتنام، ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به هیأت ویتنام، گفت: هر دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ویتنام طی 5 دهه روابط دیپلماتیک پیشرفت‌های ارزنده‌ای در حوزه همکاری‌های مشترک داشته‌اند و در حوزه‌های مختلف نیز اقدامات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت عربستان در ایران فعالیت خود در تهران را به صورت رسمی آغاز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر انگلیس در تهران به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس ویتنام با بیان اینکه فاصله جغرافیایی مانع از همکاری تهران و هانوی نشده است، خواستار توسعه روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: در شرایطی که زنگ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با آغاز پیش ثبت‌نام‌ها و تشکیل ستادهای انتخابات در سراسر کشور به صدا درآمده و وزارت کشور به عنوان فرمانده و مجری انتخابات کارهای اجرایی آن را کلید زده است، برخی نمایندگان با لجاجت سیاسی سعی در دامنه دار کردن این تقابل را دارند.

وب‌گاه فرارو

برخی تحلیلگران معتقدند که دولت سیزدهم به دلیل شرایط خاص چند وقت اخیر، راهی جز محافظه کاری ندارد و نمی‌خواهد کوچکترین زمینه‌ای را برای ایجاد بی ثباتی ولو به صورت حداقلی فراهم کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امورخارجه با اشاره به برنامه‌های خود در سفر به آفریقای جنوبی گفت: در این سفر، دیدار با وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی را در دستور کار داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شکل گیری میانه روی در واقع گرد آمدن بخش های اعتدالگرای جریان های مختلف سیاسی است وگرنه مخالفت بخشی از یک جریان با بخش دیگر به میانه روی نمی انجامد حتی اگر نظریات یک بخش رادیکال و دیگری غیر رادیکال باشد.