پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در گزارشی با عنوان «انقلابیون منبری واعظان انقلابی» به قلم سیما پروانه‌گوهر درباره دو برادر واعظ خانواده پناهیان، احمد و علیرضا که خط مقدم برجام‌ستیزی بودند و این روزها هدایت تجمع‌ها علیه «بی‌حجابی» را بر عهده دارند، گزارشی تهیه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهریار حیدری؛ نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در یادداشت امروز خود در همشهری به موضع‌گیری اخیر سفیر بریتانیا واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در نشست دوجانبه هیات های ایران و ویتنام اولویت جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی خود را توجه ویژه به حوزه آسیای شرقی دانست و گفت: «معتقدیم این نشست فرصتی را فراهم می کند تا دیپلماسی پارلمانی میان دو کشور تبدیل به ابزاری برای تقویت روابط دوجانبه منطقه ای و بین‌المللی شده و رویه مثبتی در توسعه روابط تجاری و اقتصادی شکل دهد.» نشست دوجانبه هیات های ایران و ویتنام...

وب‌گاه فرارو

«منتقدان رویکردهای اقتصادی دولت سیزدهم به کرات از مسوولان تیم اقتصادی آن درخواست کرده اند تا برنامه اقتصادی خود برای کشور را به صورت شفاف توضیح دهند و به افکار عمومی و کارشناسان عرضه کنند. امری که تاکنون محقق نشده و در این فضا باید اذعان کرد که پیش زمینه های ایجاد بهبود در فضای کلی اقتصاد ایران، حتی در خودِ دولت نیز فراهم نیست و درست به همین دلیل باید انتظار تداوم یافتن آشفتگی ها در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز سه شنبه با بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان گفتگوی تلفنی داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از آغاز شراکت تهران در برخی از پروژه‌های گروه بریکس خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسلامی گفت: یکی از اقدامات موثر و اولویت دار انرژی اتمی این است که بیش از پیش از پیش تاثیرات انرژی هسته‌ای را در زندگی مردم پدیدار کند

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس ملی ویتنام در نشست دوجانبه هیأت‌های ایران و ویتنام، با بیان اینکه بازار ویتنام به روی کالاهای ایرانی باز است، گفت: ویتنام برای نقش مهم ایران در منطقه اهمیت بسیاری قائل است.

وب‌گاه فرارو

آقای رئیس جمهور سال گذشته به استان ما سفر کردند و من از آقای رئیسی خواهش کردم و گفتم 30 درصد شهرستان شازند مبتلا به سرطان هستند، چراکه شازند آلوده‌ترین شهر ایران به لحاظ زیست محیطی است و علت غالب مرگ و میر در شازند سرطان است.

خبرگزاری تسنیم

استاد دانشگاه ایروان به اظهارات مقامات ارمنستان درباره وضعیت قره باغ و احتمال واگذاری آن به آذربایجان اشاره کرده و می‌گوید: براساس نظرسنجی‌های اخیر، بیش از 90 درصد مردم ارمنستان مخالف نظر مقامات دولتی هستند.

وب‌گاه عصر ایران

آقای رئیس جمهور سال گذشته به استان ما سفر کردند و من از آقای رئیسی خواهش کردم و گفتم 30 درصد شهرستان شازند مبتلا به سرطان هستند، چراکه شازند آلوده ترین شهر ایران به لحاظ زیست محیطی است و علت غالب مرگ و میر در شازند سرطان است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: مشکلات کشور با وجود ظرفیت‌های متنوع خدادادی و با حضور جوانانی پرانگیزه و متخصص قطعاً قابل حل است و هیچ بن‌بستی وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی، توجه ویژه به آسیای شرقی را اولویت سیاست خارجی کشور دانست و گفت: دیپلماسی پارلمانی میان ایران و ویتنام می‌تواند به ابزاری برای تقویت روابط دوجانبه منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شود تا رویه مثبتی در توسعه روابط تجاری و اقتصادی شکل دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد باقر قالیباف گفت: اولویت ایران در سیاست خارجی، توجه ویژه به حوزه آسیای شرقی است و با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود، توجه خاصی به کشور‌های حوزه شرق آسیا وجود دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس ملی ویتنام در نشست دوجانبه هیأت‌های ایران و ویتنام، با بیان اینکه بازار ویتنام به روی کالاهای ایرانی باز است، گفت: ویتنام برای نقش مهم ایران در منطقه اهمیت بسیاری قائل است.