پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری مهر

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام گفت: علی‌رغم وجود ظرفیت‌های بالا سطح روابط اقتصادی‌مان با ویتنام مناسب نیست و حجم مبادلات تجاری‌مان کمتر از 200 میلیون دلار در سال است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه با اشاره به سالگرد حمله طالبان به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف گفت: ملت ایران این حادثه تلخ را از یاد نمی‌برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تجمعات اعتراضی علیه بی حجاب ها در کشور برگزار می شود اما به راستی پشت پرده این تجمعات چیست و با هدایت چه کسانی انجام می پذیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: دو سال از عمر دولت چهارساله رئیسی می‌گذرد و در واقع دولت در نیمه دوم مدت زمان فعالیت خود قرار گرفته است. درحالی‌که انتظار می‌رفت در این فرصت دوساله، نیمی از وعده‌ها و شعارهای دولت سیزدهم محقق شده باشد، دو میلیون از چهار میلیون مسکن وعده داده‌شده ساخته و بیش از دو میلیون شغل ایجاد شده باشد

وب‌گاه عصر ایران

در نظم استبدادی جدید خاورمیانه دولت های غیردموکراتیک این منطقه به تفاهم در زمینه عدم مداخله در امور داخلی خود می رسند و رقابت در این نظم غالبا صبغه ژئوپلتیک دارد و نه ایدئولوژیک.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: آقای رئیس جمهور سال گذشته به استان ما سفر کردند و من از آقای رئیسی خواهش کردم و گفتم 30 درصد شهرستان شازند مبتلا به سرطان هستند، چراکه شازند آلوده ترین شهر ایران به لحاظ زیست محیطی است و علت غالب مرگ و میر در شازند سرطان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران با دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اعتماد نوشت: دو برادر روی منبر تاکید می‌کنند که مساله بی‌حجابی قابل اغماض نیست. پناهیان اعلام کرده بود که ارشاد از طریق پلیس ممکن نیست. وقت امر به معروف و نهی از منکر هم الان زمانش نیست. ما در مرحله دعوت هستیم ابتدا باید دعوت کنیم و بعد به آن امر کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد نوشت: برادران پناهیان روی منبرها هدایت جریانی را بر عهده دارند که قرار است در انتخابات سال جاری با همان آرای حداقلی سرنوشت مجلس دوازدهم را رقم بزنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور دیروز در نطقی به آزادسازی پولهای بلوکه شده اشاره و از کارشکنی آمریکا در این فرآیند گلایه کردند. به دنبال این اظهارات مجید شاکری، کارشناس اقتصادی، با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور در صفحه شخصی خود، نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: در روزهای اخیر فیلمی از پیاده‌روی شبانه علیه «بی‌حجابی» با هدایت علیرضا پناهیان منتشر شد. این پیاده‌روی مصادف با سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری نیز بود و جماعت در حال راهپیمایی نیز تصویری از نوری را در دست داشتند. یکی از همخوانی‌های دسته عزا چنین بود: «خواهر من حجاب تو سنگر است؛ غیرت عباس و علی اکبر است / حیا و عفت، هدیه زهراست؛ الگوی ما هست، ام ابیها»

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور موثرترین و کارآمدترین عضو کابینه دولت سیزدهم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور موثرترین و کارآمدترین عضو کابینه دولت سیزدهم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان به منظور شرکت در پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی امروز به آفریقای جنوبی می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اقتصاد ایران در سال‌های اخیر، روز‌های پرفراز و نشیبی را تجربه کرده است.