پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری میزان

قالیباف در نشست دوجانبه هیأت‌های ایران و ویتنام اولویت جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی خود، توجه ویژه به حوزه آسیای شرقی دانست و گفت: معتقدیم این نشست فرصتی را فراهم می‌کند تا دیپلماسی پارلمانی میان دو کشور تبدیل به ابزاری برای تقویت روابط دوجانبه منطقه‌ای و بین‌المللی شده و رویه مثبتی در توسعه روابط تجاری و اقتصادی شکل دهد.

وب‌گاه عصر ایران

ما بارها گفته‌ایم اگر این 7 میلیارد دلار پرداخت نشود، قطعا ایران هم ساکت نخواهد نشست و ما گزینه های بسیار داریم به ضرر کره جنوبی تمام خواهد و قطعا از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر هیات ایرانی به دمشق سه روزه خواهد بود و این هیات با حسین عرنوس، نخست‌وزیر و فیصل المقداد، وزیر خارجه و همچنین حموده صباغ، رئیس پارلمان سوریه دیدار و رایزنی خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در ایران از هرگونه کمک در زمینه حرکت به سمت چندجانبه‌گرایی استقبال می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر دادگستری در پاسخ به سوال نماینده شازند قانع نشدند و به این ترتیب امیرحسین رحیمی از مجلس شورای اسلامی کارت زرد گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: وزارت امور خارجه از افزایش تعاملات با اصحاب رسانه و خبرنگاران با فرش قرمز استقبال می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان بر ضرورت روشن‌شدن ابعاد حادثه حمله به کنسولگری کشورمان در مزار شریف و به شهادت رسیدن دیپلمات‌ها و یک خبرنگار ایرانی تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

" شی جین پینگ " در حال تمیز کردن خانه است و در جریان این پاکسازی مقام‌های ارشد چینی ناپدید شده و متحدان وفادار به شی جایگزین آنان می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس از پاسخ وزیر دادگستری در پاسخ به سوال نماینده شازند قانع نشدند و به این ترتیب امین‌حسین رحیمی از مجلس شورای اسلامی کارت زرد گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن واقعه تلخ و فراموش نشدنی مزارشریف بر ضرورت روشن شدن ابعاد حادثه به عنوان مطالبه‌ای قطعی تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تی‌آرتی، «میخائیل پودولیاک»، مشاور دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین مدعی شد که اعلام هرگونه آتش‌بس در اوکراین، به معنای پیروزی روسیه است. وی با انتشار پیامی در توییتر نوشت: هرگونه سناریویی برای آتش‌بس و توقف جنگ در اوکراین با حفظ وضعیت کنونی تنها یک معنی دارد؛ پیروزی روسیه و این یعنی شکست بزرگ برای جهان غرب و پایان نظم جهانی موجود. مشاور...

وب‌گاه مشرق نیوز

تحلیل‌گران حتی در میان محافل معاند هم معتقدند آمریکا قادر به درگیری نظامی با ایران نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بزرگترین صداهای جدید همه در سمت راست هستند. آن‌ها اغلب ناسیونالیست هستند و رویکرد ضد مهاجر را می‌پسندند و شکایت از این نیست که ما شغل خود را از دست می‌دهیم، بلکه این است که هویت ملی خود را از دست می‌دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنانوشت: موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس گفت: آقای رئیسی، آگاه باشید که مدیران دستوری ناکارآمد و سطحی نگر در برخی بخش‌های دولت جمع شده اند که توان لازم را ندارند، تا می‌گوییم کمبود هست و مشکلی وجود دارد بلافاصله دستور صادر می‌کنند که مصرف نکنید. مردم مشکلات متعدد دارند، تورم مهار نشده است. مردم در تامین دارو، آب و نان در مضیقه هستند و مستاجران سال سختی را سپری می کنند و به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد: بروکسل و پکن خواستار تقویت روابط فیمابین هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در پیامی توییتری از تماس تلفنی با «وانگ یی» وزیر امور خارجه جدید چین خبر داد.