پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: یک سال پس از آن تصویر با این نوشته «... حداقل به اندازه رشد یه بادمجون به دولت رییسی وقت بدین» این پرسش در جامعه مطرح است که پس بادمجان ها کی می رسند با این وضعیت ارز و سکه و اقلام خوراکی و امید اجتماعی؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس می‌گوید: در بیانیه تشکر نمایندگان از مقام معظم رهبری تغییراتی صورت گرفته و مصادره مطلوب به نفع قالیباف شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: هیچ زمانی ندیده بودم که نظام بین‌الملل یعنی حکومت‌ها، مراکز بین المللی، ان. جی. اوها و ایرانی‌های مقیم خارج از کشور و... این‌طوری همه‌شان با همدیگر یکپارچه و هم‌صدا پای‌کار بیایند و به آشوب‌ها دامن بزنند؛ سطح ورود دشمن به آشوب‌های اخیر واقعاً بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: امسال برابر پیش بینی ها تعداد زائران این شهید در مناسبت سالگرد، با وجود برنامه ریزی بزرگ مردمی برای برگزاری مراسم، دهها برابر سال‌های گذشته خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی گمرک گفت: در 8 ماه نخست امسال حجم کل مبادلات تجاری ایران با چین از لحاط وزنی 23 میلیون 30 هزار و 328 تن بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در خصوص اقدامات اخیر چین در منطقه خاورمیانه گفت: چین رقیب ما است و قصد دارد رهبر جهان شود.

خبرگزاری تسنیم

رضا کوچک‌زاده تهمتن برای سومین سال پیاپی به سمت مدیریت رادیو مقاومت منصوب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امید عباس نیک گفت: شاگردان من در وضعیت خوبی هستند و امیدوارم بتوانند ورودی بازی های آسیایی در بخش دو و میدانی را بگیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه موقت تهران در واکنش به تحریم خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: این تحریم‌ها نشان دهنده آن است که تیر به هدف خورده و وظیفه روشنگری خود را انجام دادم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایران جزو کشور‌های برتر در بهبود جایگاه فناوری است.

خبرگزاری دانا

طی حکمی از سوی معاون صدای سازمان صداوسیما رضا کوچک زاده تهمتن مدیر رادیو مقاومت منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اختتامیه دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت «جایزه سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی» فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور هدف اصلی تشکیل قرارگاه تربیت و آموزش در سازمان بسیج اساتید را ارتقای سطح دانش و بینش افزایی اساتید عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی افتتاح‌شده و آماده افتتاح تا پایان سال برای خدمت‌رسانی به مردم، مستلزم تأمین بیش از 100 هزار نیروی انسانی است و این امر نیازمند صدور مجوز از سوی سازمان امور استخدامی است.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در آیین رونمایی از مجموعه هفت جلدی «زندگی» گفت: تکلیف روایت فتح تبیین مبانی انقلاب اسلامی و معارف دفاع مقدس است.