پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

گودرزی گفت: نهادینه سازی مهارت آموزی برای سربازان رویکرد مهم قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح است و در این راستا هم دستگاه های متولی و هم رسانه ها باید کمک کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام علی پوررادی به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات علیرضا صیادی تقدیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه مریوان معتقد است قمه‌کشی و حمله با سلاح سرد و ایجاد ارعاب و وحشت در بین زنان و کودکان در روز روشن از دیدگاه اهل سنت محاربه محسوب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

پیشنهادم این است آقای رئیسی، برای جلسه رؤسای جمهور از مقام معظم رهبری خواهش کند که جلسه رؤسای جمهور سابق در محضر ایشان برگزار شود، این آقایان کشور دست‌شان بوده چرا نباید از تجربه‌هایشان استفاده کرد.

خبرگزاری تسنیم

نشست کارگروه فرهنگی نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر روز سه‌شنبه 22 آذرماه با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز دانش‌پژوهان تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: در مورد عضویت مقامات دستگاه‌های اجرایی در هیئت مدیره شرکتهای خصوصی دارویی باید پیگیری و شفاف‌سازی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول قوه قضائیه گفت: بایستی موضوعات پشت پرده دارو مشخص شود و باید به دنبال این موضوع باشیم که چرا دارو در بازار سیاه وجود دارد اما همان دارو در داروخانه نیست.

خبرگزاری تسنیم

یک نماینده مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در مجلس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا باهنر گفت: من پیشنهادم این است که دبیرخانه جلسه رؤسای جمهور سابق را برگزار کند؛ آقایان روحانی و احمدی‌نژاد را دعوت کنند تا با آقای رئیسی گفت‌وگو کنند و جلسه بگذارد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

معاون اول قوه قضائیه گفت: بایستی موضوعات پشت پرده دارو مشخص شود و باید به دنبال این موضوع باشیم که چرا دارو در بازار سیاه وجود دارد اما همان دارو در داروخانه نیست.

خبرگزاری دانا

روزنامه گلوبال تایمز چین گزارش داد، اعتراف صدراعظم سابق آلمان مبنی بر اینکه "کشورهای غربی از ابتدا هیچ برنامه‌ای جهت اجرای توافقنامه‌های مینسک نداشتند" نشان داد که غرب هرگز روسیه را به عنوان شریک مذاکرات در نظر نگرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه موقت تهران در واکنش به تحریم خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: این تحریم‌ها نشان دهنده آن است که تیر به هدف خورده و وظیفه روشنگری خود را انجام دادم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه موقت تهران در واکنش به تحریم خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: این تحریم‌ها در سال 88 هم انجام شد و نشان دهنده آن است که تیر به هدف خورده و وظیفه روشنگری خود را انجام دادم.

خبرگزاری مهر

در یازدهمین دوره از مسابقات ملی فناوری نانو، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب 4 مدال طلا و 2 مدال نقره شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

نائب رئیس اسبق مجلس: اصلاحات یا اصلاح حکمرانی به معنای تغییر نظام نیست و با تغییر رفتارهای غلط می‌توان نحوه حکمرانی را اصلاح کرد.