پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه گسترش

معاون اول رییس جمهوری ایران و معاون نخست وزیر جمهوری خلق چین آخرین وضعیت اجرای برنامه 25 ساله همکاری های مشترک دو کشور را بررسی و بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای این برنامه تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، نشستی با حضور سردار سیدحسین هوش السادات؛ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برگزار شد. سردار هوش السادات در ابتدای سخنان خود با عروج سردار رستم قاسمی؛ فرمانده اسبق این قرارگاه گفت: در سی و سومین سالگرد تاسیس قرارگاه قرار داریم. از اقدامات مرحو رستم قاسمی در این قرارگاه، توسعه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابوترابی گفت: نماینده مجلس دهم 287 متر خانه در الهیه تهران با بازپرداخت اقساط 5 ساله از وزیر راه و شهرسازی گرفت تا برای استیضاح نشدن وزیر رأی جلب کند. گزارش این موضوع را در قالب نامه‌ای هم به دادستان کل کشور دادیم، اما اتفاقی رخ نداده است.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه 25 ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور در دیدار با معاون نخست وزیر چین گفت: ایران و چین در مقابله با یکجانبه‌گرایی جهان سلطه از وحدت نظر و مواضع واحدی برخوردار هستند و مذاکرات خوب و سازنده‌ای میان دو کشور در خصوص موضوعات مختلف در جریان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه 22 آذرماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار داشت: برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید 26 آئین نامه تدوین می‌شد که هنوز 11 آئین نامه تدوین نشده است که باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم در این زمینه انجام شود. وی بیان...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر تنها یک نهاد امدادی نیست بلکه نهادی است که در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان و محرومیت زدایی و آموزش نیز به جامعه خدمت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه 25 ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار خراسان جنوبی گفت: رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت روز پنجشنبه هفته جاری (24 آذر ماه) به استان خراسان جنوبی سفر می‌کند.

خبرگزاری مهر

مشهد استانداری خراسان رضوی طی نامه‌ای به شهرداری نیشابور دستور توقف عملیات اجرایی در عرصه باغ تاریخی امین اسلامی را صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتانیاهو در دوران جدید نخست وزیری اش، امضای توافق عادی سازی روابط با عربستان سعودی را به عنوان اولویت اساسی خود قرار داده است.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهوری در نامه‌ای به وزارت اقتصاد ضمن ابلاغ تعرفه هزینه خدمات مناطق ویژه اقتصادی اعلام کرد که در صورت صلاحدید برای واحدهای تولیدی دانش بنیان تخفیف 25 درصدی اعمال می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: این سازمان در بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی در کنار صنعت نفت قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد اسلامی گفت: دشمنان اعتراف می‌کنند که ایران به سمت ساخت سلاح اتمی حرکت نخواهد کرد، اما با فناوری هسته‌ای ایران مخالف هستند.