پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

وزیر اقتصاد ضمن اشاره به دیدار روسای جمهور ایران و چین در آینده ای نزدیک، از نهایی شدن 16 نقطه تفاهم بین دو کشور برای پیاده سازی تفاهم 25 ساله خبر داد.

وب‌گاه گسترش

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درخصوص وجود بیش از 2 میلیون و 100 هزارمددجوی تحت پوشش بهزیستی جامانده از دریافت سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مخاطب اصلی ما در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده، خانواده است چرا که این مسئله منجر به حل مشکلات اقتصادی و خانواده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تولید ناخالص داخلی عربستان سعودی در سه ماهه سوم 8.8 درصد افزایش سالانه داشت؛ که این پادشاهی نفت خیز را در جایگاه سریع‌ترین رشد اقتصادی اعضای گروه 20 در سال جاری قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری متفاوت از پرویز فتاح و محسن رضایی مشاهده می کنید.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت را سه عرصه خدمت بسیج در گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین، برجسته‌ترین بعد جنگ شناختی و مواجهه با تلاش دشمن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در سراسر کشور باید در حوزه جهاد تبیین تلاش کرده و با فعالیت‌های مزدورانه دشمنان مقابله کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی گفت: با توجه به افزایش حجم تعاملات تجاری بین ایران و چین، تاکنون حجم ترانزیت و تبادلات تجاری رشد 20 درصدی داشته است.

وب‌گاه فرارو

تاکور به همراه ناریج بیشنوی 20 ساله که ظاهرا برنامه‌ای به نام بولی بی را ساخته و در آن تصاویر بیش از 100 زن مسلمان را بارگذاری کرده بود، دستگیر شد. بالی بی نیز توسط پلاتفرم گیت‌هاب میزبانی می‌شد. در هر دو مورد، هیچ معامله‌ای به صورت واقعی انجام نشده و هدف تحقیر و تنزل زنان مسلمان بود. گفته می‌شود موارد بسیاری از اقدامات این‌چنینی با موج فزاینده ناسیونالیسم هندو در زمان نخست‌وزیری نارندرا...

خبرگزاری مهر

طبق گزارشی که در مجلس قرائت شد، سازمان هدفمندی یارانه‌ها در شش ماهه نخست سال 1401 اقدامی برای افزایش یارانه دهک‌های اول تا چهارم دارای حداقل سه فرزند تحت تکفل انجام نداده است.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد ضمن اشاره به دیدار روسای جمهور ایران و چین در آینده ای نزدیک، از نهایی شدن 16 نقطه تفاهم بین دو کشور برای پیاده سازی تفاهم 25 ساله خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج گفت: هنوز جهاد تبیینی که مورد نظر رهبر انقلاب و متناسب با یورش‌های دشمن است، شکل نگرفته است.

خبرگزاری مهر

اهواز - پیکرهای مطهر هفت شهید دفاع مقدس با استقبال فرماندهان نظامی و مدیران استانی از طریق فرودگاه بین المللی شهید قاسم سلیمانی وارد اهواز شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف شده است در مرحله اول از محل باقی‌مانده سهام متعلق به دولت در بنگاه‌های قابل واگذاری نسبت به واگذاری مستقیم سهام عدالت به افراد فاقد سهام عدالت اقدام کند.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام علی رضایی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج منصوب شد.