پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی است در فضای مجازی، اخبار ضدونقیضی در خصوص برخورد فیزیکی استاد دانشگاه بین‌المللی امام با یکی از دانشجویان که بدون اجازه و بدون حجاب اجباری در کلاس درس معارف پسران حضور یافته بود، منتشر شده بود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: این طرح در قالب 4 فعالیت بهار بندگی، طرح محراب، طرح سه میم و طرح چون و چرا در مدارس غیر دولتی به صورت جدی مورد توجه و اجراست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی از سردار سلامی و سرلشکر جعفری را در مراسم ترحیم رستم قاسمی مشاهده می کنید.

وب‌گاه 55 آنلاین

براساس پیگیری‌های انجام شده تا پایان هفته به شرکت‌های سهام عدالت فرصت داده شده تا سود سهام عدالت را واریز کنند و سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی نیز در این خصوص گفت: ساز و کارهای پرداخت آماده شده و تنها بحث وصول سود شرکت‌ها مطرح است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با مرور محورهای اصلی فعالیت های شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌توان ارزیابی دقیقی از کارکرد شورا در این مدت و میزان دوری و نزدیکی این کارکردها با توصیه‌ها و تأکیدات امامین انقلاب داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خجالت در اجرای قانون، به اسم مصلحت یا با هر نام دیگری، مقدمه ذبح مصلحت و عدالت، هر دو با هم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدرمحمدمهدی کرمی گفت: محکوم به اعدام شده است. خودش چهارشنبه ساعت 2بعدازظهر به ما زنگ زد و گفت بابا حکم‌ها را به ما داده‌اند؛ حکم من اعدام است. پسرم گریه می‌کرد و می‌گفت به مامان چیزی نگو... مادرش وابستگی زیادی به مهدی دارد..

وب‌گاه مشرق نیوز

بی‌مهری نسبت به نظام جمهوری اسلامی، علف هرزی شد و کسانی را روسیاه و دامن گیر کرد که اسیر هیجانات و جو رسانه‌ای دشمن شدند که منجر شد شهدایی از چهار دهه در تهران برای حفظ امنیت تقدیم انقلاب شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمیدرضا جلایی پور به اعتماد گفت: ما در گذشته مرگ‌های دلخراش مانند مهسا در ایران داشتیم ولی حول و حوش آن به این کوبندگی اعتراض شکل نگرفته است. مرگ‌های جانکاهی مثل مرگ هدی صابر، از شخصیت‌های ملی - مذهبی که به خاطر اینکه به درمانگاه نرساندنش در زندان اوین جان باخت یا مرگ هاله سحابی در هنگام تشییع‌جنازه پدرش.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خاطره‌ای از آیت‌الله هاشمی درباره چین و روسیه و تاخیر و نقض قراردادهای مشترک با ایران را می‌خوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد در یادداشتی به قلم محمد مهاجری نوشت: همین که آقای طائب، از اندرونی دنیای سیاست به بیرونی کوچ کرده و حاشیه امنی که در گذشته از آن برخوردار بود کنار زده است، شرایطی پدید آمده که همه شهروندان و اهالی سیاست و رسانه آزادانه او را نقد کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس آخوندی نوشت: مشت آهنین راهبردی آسان و در دسترس است. لیکن هیچگاه بهترین راهکار نیست و هیچگاه هم نشان قدرت نیست. حاکمیت باید تعارض موجود را بدون هرگونه تقلیل به مسائل‌جزیی و بدون هرگونه تحریف به اغتشاش همان‌طور که هست به رسمیت بشناسد.