پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران درباره سه چالش اصلی شهر تهران توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری تسنیم

گزارش مشترک کمیسیون های اجتماعی، درمان و فرهنگی درخصوص عملکرد دستگاه‌های مرتبط در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در صحن علنی قرائت شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از بررسی ابعاد طرح اصلاح قانون انتخابات در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج در سراسر کشور باید در حوزه جهاد تبیین تلاش کرده و با فعالیت‌های مزدورانه دشمنان مقابله کنند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در نشست امروز این فراکسیون با وجود رد کلیات این طرح در جلسه هفته گذشته مجلس خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از گذشت سه ماه از اعتراضات هنوز حکومت اقدام در خوری نکرده، کاری که جامعه ببیند و باور کند؛ لذا یک مقدار اوضاع دارد بحرانی‌تر می‌شود و ممکن است جامعه از وضعیت جنبشی عبور کند و به وضعیت‌های دیگر مثل وضعیت انقلابی نزدیک بشود، البته نه امروز و فردا، بلکه در میان‌مدت. البته ما هنوز وارد وضعیت انقلابی نشدیم زیرا از نشانه‌های وضعیت‌های انقلابی این است که اول حکومت نتواند کنترل کند. ما چنین...

خبرگزاری تسنیم

مصطفی محدثی خراسانی گفت: یک مشکل ما عوام زدگی مدیران فرهنگی ما است. این مدیران به راحتی یک کتاب را که فقط اسم دفاع مقدسی داشته باشد چاپ می‌کنند، نگاه عمیقی به این مساله ندارند که این کتاب واقعاً پشتوانه فرهنگ شهادات و ایثار است.

خبرگزاری تسنیم

تفکیک بودجه ارزی و ریالی یکی از محورهای مهم اصلاح ساختار بودجه است که تحول قابل توجهی در نظام بودجه‌ریزی کشور به وجود خواهد آورد اما اجرای این کار نیازمند یک عزم جدی در دولت و البته مجلس است اما تا کنون شاهد چنین توجهی نبوده‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم ترحیم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی، در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، مریم بختیاری، در نشست تخصصی دبیران هیات ممتحنه ارزشیابی و برنامه ریزی با عنوان «بیانیه گام دوم انقلاب: توسعه علمی رشته‌های علوم پایه» که با هدف تبیین سیاست‌ها و بررسی عملکرد دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در یک سال اخیر برگزار شد، گفت: نقشه جامع علمی کشور نقشه راه بسیار مهمی است که گاهی مورد غفلت واقع...

خبرگزاری مهر

وحید قربانی، تصریح کرد: در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان در صنعت حمل و نقل حمایت و آنها را برای همکاری تشویق می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از فیلترینگ دو پلتفرم خارجی اینستاگرام و واتساپ، بخشی از کسب‌وکارهای اینترنتی با مشکلات معیشتی روبه‌رو شدند؛ بر این اساس، مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بسته حمایتی ویژه‌ای را برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی در نظر گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک تحلیلگر گفت: نادر طالب زاده تنها ایرانی بود که اهمیت اطلاعات را درک کرده بود و به همین دلیل در نگاه غرب خطرناک شد.

خبرگزاری تسنیم

مستند "برزخی‌ها" ساخته عارف افشار را می‌توان در زمره تولیدات فرهنگی "جهاد تبیین" دسته‌بندی کرد، مستندی که "افراطی‌های سینمای پس از انقلاب" را رسوا می‌کند.