پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

حسینعلی اصلانی: روزانه یک هزار جنین در کشور سقط می‌شود. 20 برابر تلفات سوانح رانندگی در کشور سقط جنین انجام می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حشد شعبی عراق از کتاب «سلیمانی منا اهل العراق» که درباره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نوشته شده است، رونمایی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این که بخشی از زنان جامعه ایران را به خاطر بی حجابی، مرتبط مستقیم شبکه های معاند و گروهک های نفاق بنامند یا از اعدام یک جوان - حتی اگر گناهکار و مجرم هم باشد - این چنین به وجد آیند و حتی آن را را مبارک بدانند، واقعاً در کجای تاریخ روحانیت شیعه سابقه داشته است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جاسیندا آردرن، نخست وزیر و نانایا ماهوتا، وزیر امور خارجه نیوزیلند اعلام کردند که این کشور ممنوعیت سفر را برای برخی از اعضای نیروهای امنیتی ایران اعمال خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جاسیندا آردرن، نخست وزیر و نانایا ماهوتا، وزیر امور خارجه نیوزیلند اعلام کردند که این کشور ممنوعیت سفر را برای برخی از اعضای نیروهای امنیتی ایران اعمال خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در بیانیه صادره از سوی نیوزلند در این خصوص آمده است که سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «غلامرضا سلیمانی» فرمانده بسیج، «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی و «محمد رستمی» رئیس پلیس امنیت اخلاقی در این فهرست قرار داده شده اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بعد از 5 دهه آشپزخانه کاخ سعدآباد تبدیل به موزه شده و عموم مردم می‌توانند از آن بازدید به عمل آورند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست کنسولی مشترک ایران و سوریه به ریاست معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امورخارجه با همتای سوریه‌ای وی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان ژاپنی، یک ربات نرم پوشیدنی ابداع کردند که می‌تواند در کاهش ترس و بهبود تجربه بیمار در حین فرآیندهای درمانی مانند تزریق آمپول موثر باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته پیام‌های تهدیدآمیزی مبنی بر پرهیز از سفر به کشورهای عربی برای هزاران شهرک نشین، از سوی یک گروه مراکشی ارسال شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر سهند نورمحمدزاده و وکیل تسخیری او با تکذیب اخبار و مطالب منتشر شده مبنی بر انتقال سهند نورمحمدزاده به انفرادی و زندان رجایی‌شهر برای اجرای حکم، ابراز امیدواری کردند که حکم او در دیوان عالی کشور نقض شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به بالا گرفتن تنش‌ها بین صربستان و کوزوو واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز اول مسابقات مرحله سوم جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ دسته اول و تیم‌های صعود کرده امروز برگزار شد. نتایج مسابقات امروز به شرح زیر است: پارس جنوبی جم 2- شمس آذر قزوین یک شمس آذر صدرنشین لیگ یک است که امروز حذف شد. فجرشهید سپاسی یک - پشتیبانی نزاجا صفر چادرملو اردکان 2- خلیج فارس ماهشهر صفر چوکای تالش یک - بعثت کرمانشاه 4 استقلال ملاثانی 2- پانیک...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار لنجان گفت: در روزهای اعتصاب تقریباً 70 درصد کسبه و بازاریان لنجان در اعتصاب بودند که با درخواست مردم برای حل این مشکل 29 واحد صنفی را که نقش محرک در تعطیلی صنوف دیگر داشتند، پلمب کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شادی بازیکنان و طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش با پرچم فلسطین، همچون خاری در چشمان تمامی اسرائیلی‌ها و کسانی بود که گمان می‌کردند قطار عادی‌سازی روابط موجب تغییر دیدگاه و موضع ملت‌های عربی در قبال اسرائیل خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از بین 113 کشور، ایران در این خصوص رتبه 24 آلودگی هوا را دارد و در بین 107 پایتخت دنیا تهران رتبه 21 آلایندگی را دارد که این مسئله نشان می‌دهد که باید بطور جدی وارد حل این معضل شویم و این در حالیست که بیش از 26 هزار نفر در سال به دلیل آلودگی هوا دچار مرگ زودرس شده و هزینه‌های ناشی از آلودگی هوا را نیز حدود 30 میلیارد دلار براورد کرده‌اند و هزینه‌های مربوط به درمان و مرگ...