پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

مستند «پنجاه سالگی» تولید جدید مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما در شانزدهمین جشنواره مستند «سینما حقیقت» رونمایی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«داود جعفری امید» موسیقیدان و نوازنده پیشکسوت ویلنسل، درگذشت.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس اقتصادی درباره وضعیت ریل سازی گفت: تکنولوژی دانش بنیان می‌تواند مشکل قطارهای پرسرعت رابرطرف ساخته و در بخش قطارهای پرسرعت ریلی و لوکوموتیو خودکفا باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمود میرزایی، یکشنبه، (20 آذر ماه)، بنابر آنچه خانه موسیقی در فضای مجازی اعلام کرد، به قید وثیقه آزاد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بررسی پیشنهاد ادغام دانشگاه‌های فرهنگیان و پیام نور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کشورهای اتحادیه اروپا اعلام کرده‌اند که تحریم‌ها علیه ایران به واسطه «نقض حقوق بشر» و «فروش پهپاد به روسیه» در دست بررسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو هیات رئیسه مجلس می‌گوید: در طرح کالابرگ قیمت کالاهای اساسی نباید بیشتر از شهریور 1400 به مردم عرضه شود و دولت باید مابه‌التفاوت آن را به شکلی برای مردم جبران کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک گزارش تاریخی درباره پرونده‌هایی که حکم محاربه نگرفتند مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدرمحمدمهدی کرمی گفت: محکوم به اعدام شده است. خودش چهارشنبه ساعت 2بعدازظهر به ما زنگ زد و گفت بابا حکم‌ها را به ما داده‌اند؛ حکم من اعدام است. پسرم گریه می‌کرد و می‌گفت به مامان چیزی نگو... مادرش وابستگی زیادی به مهدی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

افروغ به خبرآنلاین گفت که مهم‌ترین شاخصه‌ام از دوران نوجوانی تا کنون زیربار زور نرفتن بوده است. او در پاسخ به این پرسش که چرا در مجلس هشتم با وجود اصرارهای بسیارِ گروه‌های مختلف سیاسی نامزد انتخابات نشدی گفت که گفتم سقف مصلحت هر روز پایین‌تر می‌آید و دارد گردنم را می‌شکند و من اهل حقیقتم نه مصلحت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قرار نیست واریز بخش نخست سود سهام عدالت در زمان وعده داده‌شده صورت بگیرد و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.

خبرگزاری دانا

میدان شاهی از رکورد جدید در گازرسانی به صنایع فارس تا پایان سال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون بازرگانی سازمان میادین میوه و تره بار اعلام کرد: قیمت عمده فروشی در سامانه توزیع عمده مرغ میدان بهمن کیلویی 49 تا 50 هزار تومان است.

خبرگزاری مهر

آثار مکتوب شهیدآیت‌الله دستغیب در نمایشگاه کتاب «اسطوره یقین» واقع در کتابخانه تلاش معرفی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسب گزارشات واصله برای یک فروشگاه البسه که تمامی فروشندگان آن عامدانه کشف حجاب کرده و به شهروندان خدمات ارائه می دادند، پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از ریشه‌های اصلی شکل‌گیری این پرسش در ذهن افکار عمومی، واکنش تند چندی پیش وزارت صمت به موضع فرانسوی‌ها در قبال اعتراضات در ایران بود. حدود یک‌ماه پیش بود که وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به دیدار رئیس‌جمهور فرانسه با یکی از افراد اپوزیسیون و همچنین مواضع دولت این کشور در قبال اعتراضات در ایران، واردات خودروهای فرانسوی را ممنوع اعلام کرد.