پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیدن عکس قدیمی از بازیگران مخصوصا زمانی که هنوز معروف نشده بودند همیشه برای طرفداران آنها جذاب است در ادامه عکس قدیمی پرستو صالحی که مربوط به استایل دهه 60 می شود را می بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته در شیفت دوم خدام حرم رضوی نوبت کشیک رستم قاسمی بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم جوایز مد 2022 (The Fashion Awards) در روز دوشنبه 5 دسامبر در سالن نمادین رویال آلبرت هال لندن برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: مدیر روابط عمومی شرکت صباایده که فیلیمو و آپارات از زیرمجموعه‌های آن به شمار می‌رود، به خاطر انتقاد از اعتصابات شکست خورده براندازان در نیمه آذر، مجبور به استعفا و خداحافظی از این مجموعه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجیدرضا رهنورد اعدام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشت سال پیش تیم ملی بلژیک در جام‌جهانی برزیل هم در داخل و هم در خارج از زمین خوش درخشید. در داخل زمین به خاطر عملکردهای نسل طلایی نوظهورش و در خارج از زمین به خاطر هوادارش «اکسل دسپیگلائر».

خبرگزاری دانا

جنبش النجباء عراق به مناسبت سالروز پیروزی این کشور مقابل گروه تروریستی داعش بیانیه ای را صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

توجه به نظرات مراجع تقلید درباره پرداخت یا عدم پرداخت خمس پس‌انداز، هدیه و لوازم ضروری زندگی پاسخ بخشی از سؤالات اعتقادی محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واکنش ها به بیانیه جنجالی چین و اعضای شورای خلیج فارس و تفسیرها درباره حکم محاربه از جمله خبرهای مهم 24 ساعت اخیر بود که اقتصادنیوز در این گزارش آنان را مرور کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله رحمت، عضو دفتر استفتائات بیت امام خمینی (ره) اظهار کرد: حکم جرم هایی مانند ترساندن مردم، بستن خیابان و زخمی کردن شخص مقابل «اعدام» نیست بلکه حکم این مجرمان یا متهمان ازجمله «نفی بلد» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد تیتر نخست خود را به نامه اخیر عباس آخوندی به سیدمحمد خاتمی رهبرمعنوی اصلاح طلبان و بهزاد نبوی رئیس جبهه اصلاحات اختصاص داد.

خبرگزاری دانا

گروه "نجباء" از گروه های مقاومت عراق یکشنبه شب در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز پیروزی این کشور بر گروه تروریستی داعش اعلام کرد: تنها راه پایان با اشغالگری، گزینه نظامی است.

وب‌گاه فرارو

مدیر مرکز تخصصی مردمی نفس در گلستان با اشاره به اینکه راه‌های دستیابی به جمعیت مطلوب پیش‌بینی شده که تسهیل‌گری ازدواج و کاهش سن باروری را از جمله آن‌ها است، بیان کرد: ما در کنار کاهش جمعیت با سقط جنین به‌عنوان یک معضل اجتماعی روبه‌رو هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با رد ادعای مکرر رژیم صهیونیستی گفت: حضور ایران در سوریه مستشاری و به درخواست رسمی دولت سوریه صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز