پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویر زیر یکی از دختران ناصرالدین شاه قاجار را در حال خیاطی نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی که با وعده ازدواج در کانال‌های تلگرامی همسریابی، دختران جوان را اغفال و از آن‌ها اخاذی می‌کرد، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 35 سنت معادل 0.46 درصد افزایش به 76 دلار و 45 سنت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری تسنیم

مطابق آنچه وزارت کار اعلام کرده است 7دسته از فعالیت ها اولویت دریافت تسهیلات اشتغال روستایی را دارند که طرح های نیازمند به تسهیلات تکمیلی نخستین دسته می باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از شتاب بی‌سابقه افزایش قیمت‌ها در این بازار در 24 ساعت گذشته حکایت دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی وکلای به‌اصطلاح حقوق بشری شبهاتی را مطرح کردند از جمله این ادعای عجیب با این عنوان کسانی که دست به سلاح بردند، هدفشان ترساندن مأموران امنیتی و انتظامی بود!

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فعال اصلاح‌طلب اخیراً مدعی شده است لفظ "محارب" برای نظام جمهوری اسلامی کاربرد ندارد چون این نظام مانع مردم است و اجازه اعتراض نمی‌دهد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه اصولگرا نوشت: دشمنان خدا با هیچ‌چیزی به‌اندازه اقامه حدود الهی در جامعه مشکل ندارند. رأفت، صفتی پسندیده است ولی پسندیده‌تر از آن، اجرای حکم خدای حکیم است

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس هایی از خانه استاد شجریان در مشهد که مربوط به دوران معلمی او در شهرستان گلمکانِ استان خراسان است. این منزل هم اکنون موزه مردم شناسی است

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خرمای مضافتی به صورت عمده در مبدا بسته به نوع آن کیلویی 40 تا 45 هزار تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز 2008 میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم مهر تا اول آبان 1401 بازنشسته شده‌اند، خبر داد و گفت: این مبلغ شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که به حساب 6 هزار و 395 نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعاتی که تاکنون درباره طرح کالابرگ الکترونیکی نشان می دهد که با اجرای این طرح، امکان برداشت نقدی یارانه همچنان مهیاست. اما اختیار جدیدی به سرپرستان خانوار داده می شود که بر اساس آن می توانند این یارانه را زودتر از موعد به صورت کالایی دریافت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد تیتر نخست خود را به نامه اخیر عباس آخوندی به سیدمحمد خاتمی رهبر اصلاح طلبان و بهزاد نبوی رئیس جبهه اصلاحات اختصاص داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد متاهل که زنان راننده را به بهانه اینکه خودروشان خراب است متوقف کرده و آزار می‌داد از سوی دادگاه به اعدام محکوم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فاطمه آذری مدیر روابط عمومی صباایده پستی را منتشر کرد که رنگ و بوی خداحافظی داشت: «سال 97 وارد صباایده شدم و بهترین روزهای کاری خودم رو در مجموعه (فیلیمو، آپارات و...) تجربه کردم. برای تک‌تک رفقام آرزوی موفقیت می‌کنم.»