پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین قربانزاده معاون وزیر اقتصاد درباره مصوبه اخیر شورای عالی هماهنگی سران قوا مبنی بر تشکیل هیات 7 نفره با اختیارات ویژه در خصوص واگذاری و مولد سازی دارایی‌های دولت گفت: مولد سازی واژه‌ای است که خلق داخلی است و چندان ارجاع مباحث نظری ندارد، اما به خلق ارزش، افزایش بهره وری و ایجاد ارزش افزوده اقتصادی درباره دارایی‌ها تلقی می‌شود و به طور مشخص...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم‌ملی کشتی آزاد ایران به مقام نایب‌قهرمانی رقابت‌های جام‌جهانی در آمریکا دست یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مشاور تحصیلی گفت: با توجه به اینکه سهم معدل در پذیرش داوطلبان آزمون سراسری در دانشگاه ها در سالهای آتی بیشتر می شود، منطقی‌تر این است که داوطلبان آزمون سراسری بیشتر به فکر کسب معدل بهتر باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانواده های دانشجویان بازداشتی از دانشگاه‌های تهران، شریف، امیرکبیر علم و صنعت، علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد تهران شمال و همچنین دانشکده شمسی‌پور جزو امضاکنندگان این بیانیه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جبهه اصلاحات با اشاره به اعدام محسن شکاری در بیانیه ای اعلام کرد: این اقدام همچون ریختن بنزین بر آتش، نارضایتی‌ها را گسترش داده و آن خشم را شعله‌ورتر خواهد ساخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی سوادکوهی دارنده مدال طلای آسیا و برنز امیدهای جهان مقابل جردن باروز دارنده 10 مدال جهان و المپیک (6 طلا و 3 برنز جهان و یک طلای المپیک 2012) در یک مبارزه حساس با نتیجه 6 بر 6 به برتری رسید

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: طراحی الگوی بومی زبان آموزی خارجی و تدوین ویژگی‌ها و چارچوب مشخص برنامه درسی اعم از محتوا و آموزش و توسعه حرف‌های مدیران و معلمان آموزشگاه‌هاست.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - فاطمه امی؛ عدالت از منظر هرکسی تعریفی دارد، اما در نهایت آن چیزی عدالت است که در قانون آمده است. قبول دارید اگر قرار باشد برای اجرای عدالت، از تک تک افراد جامعه نظرسنجی به عمل آید هیچ گاه به یک نظر قطعی نمی‌رسیم؟ این یک مثل معروف است که 50 درصد مراجعان دادگاه‌ها همیشه مخالف حکم و ناراضی هستند. طبیعی است کسی که محکوم می‌شود و به سزای اعمالش می‌رسد خوشحال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که قرار نیست واریز بخش نخست در زمان وعده داده شده صورت بگیرد و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.

وب‌گاه عصر ایران

جستجوی سالانه گوگل یادآور همه چیزها و اتفاقاتی است که آن‌ها در طول سالی که گذشته، قلب و ذهن افراد را به خود مشغول کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از جدایی جرارد پیکه و شکیرا و رابطه جدید او با همکارش کلارا چیا، حالا جزییات عجیب‌تری افشا شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه رسالت نوشت: توبه قبل از دستگیری با بعد از آن، فرق دارد. کمااینکه خیرات در زمان حیات با خیرات در وصیتنامه متفاوت است.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر اقتصاد با تشریح جزئیات مصوبه سران قوا و ابلاغیه مقام معظم رهبری درباره تشکیل هیات 7 نفره با اختیارات ویژه در خصوص واگذاری و مولد سازی دارایی های دولت اظهار کرد: قرار است خط ویژه ای ایجاد شود تا قفل مولدسازی دارایی‌های دولت شکسته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم که یک بار از اتهام قتل عمد دوستش تبرئه شده بود در دور دوم محاکمه به قصاص محکوم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

. ما دقیق نمی‌دیدیم که به قاعده رفیق بازی لوتی‌های قدیم نان و نمک را برای این جماعت دارای حرمت می‌پنداشتیم. نه، از این خبر‌ها نیست. خبرِ امروز، بازی برای منافع بیشتر است. کاری که قُلِ دیگر بازی ما، روسیه هم به شکل دیگر انجام می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس اقتصادی گفت: اجاره بها در پاییز بر اساس یک قانون نانوشته باید به سمت کاهش حرکت کند