پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

"بنی گانتس" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یکشنبه شب سوریه را تهدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جوزف بوریل روز یکشنبه در پیامی توئیتری نوشت: این جنگ (جنگ اوکراین) به مثابه زنگ هشداری برای همه ما درباره توانمندی‌های نظامی بود. ما به اوکراین اسلحه دادیم اما متوجه شدیم که ذخایر نظامی ما به اتمام رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که کشورهای عضو این اتحادیه به دلیل تامین تسلیحات جهت حمایت از اوکراین، ذخایر نظامی خود را تمام کرده اند.

خبرگزاری دانا

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که کشورهای عضو این اتحادیه به دلیل تامین سلاح جهت حمایت از اوکراین، ذخایر نظامی خود را به اتمام رسانده اند.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از کاربران شامل مردم عادی، قضات، وکلا، تحلیلگران و... با طرح این پرسش که این همه عجله برای اجرای احکام محاربه چیست؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امضای چین پای بیانیه پایانی شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایرانی، احضار سفیر دوست و متحد استراتژیک ایران به وزارت امور خارجه را به همراه داشت تا به گفته حسین امیرعبداللهیان در ضرورت احترام به تمامیت سرزمینی ایران با هیچ طرفی تعارف نداشته باشیم. چین که تا دیروز یک شریک سیاسی و تجاری برای ایران محسوب می‌شد، به یکباره در ذیل یک بیانیه از موضوعاتی حمایت کرد که ارتباط مستقیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدتی است نه تنها همکاری های ایران و آژانس به کما رفته بلکه به نظر می‌رسد رویکرد دو طرف نسبت به مساله همکاری ها نیز دچار اختلاف و شکاف بیشتری شده است. این مساله را می‌توان از صحبت های اخیر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دریافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون محاسبات و پایش عملکرد شورای پنجم گفت: در حالیکه شهرداری حتی 1 هزار و 500 میلیارد تومان وام و تسهیلات پیش بینی شده در بودجه را تمام و کمال نگرفته می آیند و می گویند شهرداری سه ماه با قرض اداره شده است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا گفت: "ما به اوکراین تسلیحات تحویل دادیم اما در همان زمان متوجه شدیم که ذخایر نظامی ما رو به اتمام است".

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مرحله، سرپرستان خانواری که اقدام به ثبت نام کرده‌اند چنانچه در آزمون وسع انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه آبان را مطابق دهک‌بندی اعلام شده دریافت خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قند خون دارای علائم مختلفی است؛ اما باید توجه کرد که ظاهرشدن هر یک از علائم دیابت می‌تواند یک زنگ خطر محسوب شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

آردرن گفت که نیوزیلند در کنار سایر کشور‌ها ایستاده است و خواستار تحقیقات توسط یک نهاد مستقل خارجی درباره حوادث اخیر در ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اورژانس تهران از مصدومیت پنج تن در پی تصادف یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه تریلی در محدوده کهریزک خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالعلی پورشاسب جانشین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: اگر ما به صنایع موشکی پیشرفته دست یافته‌ایم، آغاز آن از هشت سال دفاع مقدس بوده است و اگر قدرت پهپادی ما الان در جهان جزو چند کشور اول است، آغاز آن از هشت سال دفاع مقدس بود.