پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور رئیس جمهور پیشین کشورمان دلیل نقض تمامیت ارضی ایران دربیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس را مبتنی بودن سیاست خارجی ایران بر پایه دشمنی دانسته است و نه منافع ملی.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای شهر تهران گفت: دولت انگلیس با آمریکا آمدند و کودتای ننگین 28 مرداد را راه انداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال نسبت به حذف تیم ملی فوتبال کشورش از جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی مدارس استان قزوین فردا دوشنبه برای سومین روز متوالی به دلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد با رأی کمیته شبکه معابر شورای عالی ترافیک تهران، پل حافظ طالقانی جمع نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معین‌الدین سعیدی نماینده مجلس گفت: طبیعتا اعتماد بی‌جا به 2 قدرت شرق همان نتیجه را داشته که اعتماد بی‌جا به غرب داشته است. حتما دستگاه دیپلماسی ما باید درباره انفعالی که نسبت به 2 کشور چین و روسیه داشته توضیح دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات اعلام کردند که ارتفاع دود در نتیجه فوران آتشفشان لاسکار در شمال شرقی شیلی به 6 کیلومتر رسیده و هشدار زرد صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه گفت‌وگو با چین به عنوان دومین اقتصاد جهان مسئله بسیار مهمی است، گفت این کشور خواهان از بین بردن نقاط ضعف توافق هسته ای با ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پنیر یکی از مواد غذایی پرطرفدار و مقوی است که خوردن آن به همه افراد توصیه می شود، در این مطلب به مهم ترین خواص پنیر اشاره می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دژکام امام جمعه شیراز گفت: نظرسنجی‌ها نشان داده که بیش از 80 درصد مردم طرفدار حجاب هستند باید نمود پیدا کند که در این بخش خوب عمل نکرده‌ایم، چرا که مطالبه را باید عمومی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه ترکمنستان در دیدار معاون وزیر خارجه ایران از آمادگی این کشور برای تقویت روابط با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

خبرگزاری دانا

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اغتشاش‌گرانی که داعش صفت به جان مردم افتادند و رعب و وحشت ایجاد کردند و با قصاوت و خشونت تمام، مردم مظلوم را می کشند و بی رحمانه با آن ها برخورد می کنند قطعاً مستحق اعدام هستند.

خبرگزاری دانا

«فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق امروز (یکشنبه، 11 دسامبر) به مناسبت پنجمین سالگرد پیروزی بر گروه تروریستی داعش، گفت: پیروزی عراق بر تروریسم مایه افتخار نسل‌های آینده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به وضعیت آلودگی هوای تهران، فروش طرح ترافیک در روز‌های دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 آذر ماه ممنوع شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرق و جنوب شرق کشور کاهش محسوس دما را خواهیم داشت که این کاهش دما در ارتفاعات کرمان و خراسان جنوبی به شکل بارش برف خواهد بود. در سایر نقاط کشور جو پایدار بوده و شاخص آلودگی در حد ناسالم، برای گروه‌های حساس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این ماجرا، داستان دختری است که مادرش در 13 سالگی زمینه تجاوز را برای او فراهم کرد.