پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران به نخبگان به ویژه مذهبی ها هشدار داد که، بدترین اتفاقی که ممکن است برای کل مذهبی‌های ایران بیفتد این است که در نبودن جمهوری اسلامی، ایران تجزیه شود، تجزیه ایران مهر ذلت بر پیشانی تمام اسلام خواهان خواهد زد.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به لیگ ملی آزاد اندیشی دانشجویی گفت: درباره مدل کرسی آزاداندیشی باید بیشتر فکر کرد و به جمع بندی رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شبانه روز گذشته 57 بیمار مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز یکشنبه 20 آذرماه، تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان برای اعتراض به حادثه رخ داده، در این دانشگاه تجمع کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از تداوم بارش برف، باران و وزش باد در کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس شهرستان کازرون از دستگیری فردی خبر داد که به گفته او عامل تشویش اذهان عمومی از طریق شبکه‌های مجازی در این شهرستان و همچنین یکی از عوامل آتش زدن خودروها در اغتشاشات جزیره کیش، است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله مقتدایی گفت: محاربی که کسی را بکشد حکمش می شود اعدام اما اگر کسی را نکشد حکمش اعدام نیست؛ اگرچه محارب است و کیفر و مجازات هم می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین مرعشی اشتباهات جمهوری اسلامی اشاره می کند و آن را به مثابه سوخت موتور اعتراضات ارزیابی کرده است.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: خداوند در غدیر فرمود امروز دین شما کامل شد و نعمت بر شما تمام شد، یعنی اصل نعمت ولایت است، حضرت زهرا (س) نیز در خطبه فدکیه از نعمت ولایت سخن گفت و حمایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یارانه نقدی آذرماه با وجود برخی اخبار مبنی بر حذف یارانه و جایگزینی کالابرگ الکترونیکی واریز خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 20 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با ماده واحده طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت موافقت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد که به قطر سفر می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرتضی زمانیان، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پژوهشگر اندیشکده حکمرانی شریف، در نشست شورای عمومی اندیشکده حکمرانی شریف که در سالن جلسات رضا روستاآزاد برگزار شد؛ به تجربه نگاری طراحی تا اجرای یک ایده سیاستی «حل مسأله ناترازی انرژی» در نظام حکمرانی کشور پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس گروه سلامت هوا و تغییرات اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در کشور 20 هزار و 800 مورد است؛ گفت: دستگاه‌های متولی در بحث تولید آلاینده‌ها به تکالیف خود در قانون هوای پاک عمل نمی‌کنند.